A new Challenge!

 GUD vad jag saknar min Pumpkin... Kollade igenom mina videos jag gjorde med henne och började gråta haha :( Jag och Pinky blev ju som ett litet par. Älskar och saknar henne massa
 
Påtal om videos, många har frågat efter mer videos. Jag började göra videos främst för att kunna dokumentera och spara ihop minnen från min tid i Japan. Men nu när jag kan tjäna ihop lite pengar på Youtube kanske man borde lägga ner lite mer tid på det?
Lite svårt dock nu när jag jobbar så, men den tiden jag får över kanske man kan göra lite Challenges?
Eller vad tycker ni? Vill ni se mer Challenges, och vilka isf?
 
♡Elsa♡

ÄLSKAR DINA VIDEOS! Gör fler fler fler♡

2015-04-21 | 09:34:36
D A N I E L L A

Smoothie challenge!!

2015-04-21 | 14:03:33
Momlin

Åhh ja gör någon challenge med din pöjk! :D Vet dock inte någon bra challenge, är så dålig på att komma på sånt :c
Påtal om YT, för att tjäna pengar där kommer du använda dig av intäktsgenerering som man kan välja där? :)

Svar: Haha kan klämma in han i nån video!^^Ah jag testar att köra på det sen får vi se :D
☯MissNosebleed☯

2015-04-21 | 17:45:58
URL: http://momlin.blogg.se/
Anonym

Älskar dina videon :D

Svar: tack så hemskt mycket! :D
☯MissNosebleed☯

2015-04-25 | 21:50:29



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: