2016

Just nu sitter jag på flyget till Finland. För att sedan byta till mitt flyg till JAPAN!!!!
Jag tog ett snabbare flyg den här gången. Var så billigt att flyga under nyår så valde ett lite dyrare flyg som bara tar 15 timmar. Istället för sist, då det tog över 29 timmar att flyga till Japan, haha.
Men jag är så himla nervös, inte gör att flyga, älskar att flyga! Men ifall något går fel... om jag missar mitt flyg i Finland, om mitt bagage inte kommer fram eller om jag tappar mitt pass i toan, haha... nej men usch, nu får jag lugna mig. Luta mig tillbaka och njuta av resan tillbaka till mitt andra hem och min japanska familj♡
 
Det kommer att komma en bunt tidsinställda inlägg nu ett par dagar, bara så ni vet. Vill inte sitta framför datorn och jobba de första dagarna i Japan. Tror ni förstår? ♡
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

ha så kul i Japan! :D

2016-01-01 | 20:53:07
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Ninni

De flyg jag åkt med (finnair och lufthansa) har det bara tagit runt 13 timmar har jag för mig. Finnair brukar ha bra priser :) kanske det var den du tog den här gången?

2016-01-02 | 08:54:18



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: