The power of makeup

Man, I totally missed the boat on this one... Men det är aldrig försent, eller?
Tyckte detta var en sån rolig utmaning och framförallt med ett otroligt viktigt budskap bakom sig. Så jag har äntligen gjort en "The Power of Makeup"-sminkning!
 
Många tror att man sminkar sig för man har dåligt självförtroende eller att man känner sig tvungen. Själv använder jag smink för det är ett medel för mig att vara kreativ, det är en art form för mig och att jag tycker det är otroligt roligt att göra olika sminkningar. Jag känner absolut inget tvång på att använda smink.
Så, min ena sida är helt orörd. Medans min andra sida är sminkad. Jag körde ingen mega sminkning utan mer en lite vardaglig sminkning.
 
Ett roligt sammanträffande när jag tog bilderna var att min osminkade sida av ansiktet var vänt bort från solen så fick mer skuggor på den sidan. Haha. Vilket bara gjorde skillnaderna större på bilden.
Marina

Lika fin på båda! 😊

Svar: Taaack Marina<3
☯MissNosebleed☯

2016-07-05 | 20:00:56
Ammanda

Vad vacker du är utan smink... du har ju inga mörka ringar under ögonen ALLS, avis :(

2016-07-07 | 16:10:10
Mia

Superfin på båda två :) Och mycket bra blogg också! Keep up the good work :D

2016-07-08 | 17:42:17



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: