Veggie Heaven

Jag har aldrig vart ett stort fan av ramen. Inte ens i Japan. Det är inte min grej. Blir aldrig riktigt mätt, vill kunna tugga på maten. Men men, nog pratat om varför jag inte gillar ramen, haha!
Igår så testade jag ramen för första gången (sen min flytt till Japan) i Sverige! Kunde inte motstå när dom hade en som hette "Veggie Heaven". Och den smakade helt okej, fortfarande inte min grej och jag skulle inte äta den igen, men jag rekommenderar den starkt för alla att testa!
 
Ni hittar Adam Dahlberg & Albin Wessman RAAMEN i Teatern i Skanstull.
"Ramen är en traditionell form av streetfood i Japan. På Raamen kommer vi att servera vår egen Stockholmsversion av japanska nudlar i buljong med svenska smaker."
Länk RAAMEN
Självklart lite Rosé till ramen. Gillar inte Öl, så blev något finare!
Ninni

Ser gott ut! :D

2016-03-04 | 15:42:21
URL: http://ninnidot.blogg.se/
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Ser jäkligt gott ut!

2016-03-04 | 23:00:51
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: