Kylie Cosmetics

Jag har velat ha Kylie Jenners Lipkits i en evighet nu, haha. Jag har blivit helt kär i hennes bruna och hudfärgade Matte Liquid Lipsticks.
Det är svårt att hitta Nude färger som har mer orangea toner i sig än rosa. Vilket jag föredrar! Men jag har inte prioriterat att lägga ner mina pengar på så dyrt smink bara för att jag är ett fan utav Kylie.
Hade dock vart underbart att ha dessa hemma och testa alla olika färger.... åhh.
1. Suger Brown - LÄNK | 2. Dolce K- LÄNK | 3. Exposed - LÄNK | 4. Moon - LÄNK
5. Ginger - LÄNK | 6. Pumpkin - LÄNK | 7. Leo - LÄNK | 8. True Brown K - LÄNK
elinbohman.blogg.se

De jag känner som köpt Kylies lipkits säger att de inte är värda priset och är ganska dålig kvalité jämfört med andra märken. Sedan ligger ju frakten på uppåt 250 kr också, så jag har valt att avstå tyvärr. Men om du köper kan du väl lägga upp en review på dem? :)

2016-10-24 | 22:53:06
URL: http://elinbohman.blogg.se/
Moa

Hej! Vet att du förut skrev att du tappat motivationen till att blogga för du får kommentarer så sällan, men i många inlägg svarar du inte på kommentarer, folk frågar dig saker osv. Absolut inget hat och jag förstår om du inte orkar svara på alla, men folk kanske inte kommenterar för dom vet att du ändå inte svarar (:

2016-10-25 | 08:41:57
Ida

Har endast hört dåliga saker om detta märket och läst recensioner från kända och framstående personer inom makeup som totalsågar det. Dålig kvalité, halvfulla flaskor, överpriser, lång väntetid och otrevlig och kass service ect. Finns mycket bättre märken att stödja och köpa ifrån :)

2017-11-07 | 19:57:55
Ida

Har endast hört dåliga saker om detta märket och läst recensioner från kända och framstående personer inom makeup som totalsågar det. Dålig kvalité, halvfulla flaskor, överpriser, lång väntetid och otrevlig och kass service ect. Finns mycket bättre märken att stödja och köpa ifrån :)

2017-11-07 | 19:57:56



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: