Wave and Mountain

Tänkte börja visa upp mina nya tatueringar nu!
Börjar med mina två största som sitter på varsin vad. 
Dom är nästan 100% min egna design! Jag skissade upp två skisser som jag skickade in till Studion, där dom sa att dom gärna behåller min design men gör dem lite mer symmetriska. Så det kände jävligt coolt! Att kunna säga att jag har min egna design tatuerad!
 
Den ena med vågen representerar min mamma. Den står Mother i Sanskrit längst ner och det är en Unalome högst upp.
Varför jag valde vågen för min mamma är för att hon är oförutsägbar och oerhört spontan, som havet. Min mamma har låtit vågen ta henne fram i livet och se vart hon hamnar. Hon älskar att resa och se nya platser. 
 
Den med berget representerar min pappa. Det står Father i Sanskrit längst ner. Och det är en Unalome högst upp.
Varför jag valde berget för min pappa är för att han är min klippa. Han är stark, stabil och strukturerad. Jag har alltid kunnat luta mig mot honom när jag har behövt honom och jag har alltid sett upp till honom. Han får mig att vilja nå toppen i livet och har lärt mig att aldrig ge upp!
Marina

Vilka fina beskrivningar av dina föräldrar! 💕😀🤗 kärleksfullt av dig tycker jag! Tatueringarna är fint ritade också!

2016-09-23 | 22:36:47
Anonym

Älskar din tatueringsstil och att du väljer att göra alla utan färg. ♡ Verkligen jättefin och sjukt bra idé att hedra dina föräldrar på!

2016-09-25 | 09:22:04
Julia

Men så fina! <3

2016-09-25 | 09:44:53
Momlin Engqvist

W O W. Är så imponerad, vad duktig du är! Skitsnygga tatueringar verkligen! :D

2016-09-26 | 19:29:27
URL: http://momlin.blogg.se/
Anonym

Satan vad snygga! Du råkar inte ha planer på att rita tatueringsskisser eller liknande som dina läsare kan använda? Jag är nämligen på jakt efter motiv. Jag har tid o pengar till en gadd, men tycker att artisten/konstnären är lika viktigt. Nästan viktigare än hur "personlig" tatueringen ska vara ^^ vore kul om du kände för att vara lite kreativ o visa upp dina mästerverk :3

2016-09-26 | 20:39:07



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: