Valborg och



Ett halvår har gått så jävla fort!
... vet inte om det är meningen att jag ska skriva en söt text om han nu eller så, för det skulle jag gärna vilja göra men tror dock inte att ni skulle bry er, eller ens orka läsa allt jag skulle vilja skriva om han? xD
haha
Skulle kunna skriva en hel novell om hur söt han är mot mig och alla i hans omgivning.
Hur underbar och hur glad han gör mig.
Men räcker nog med att säga tack, för dessa underbara månader och att du har orkat stå ut med mig under en sån lång tid<3

En cool sak (som jag säkert har nämnt förr) är att älsklingen och jag har alla "våra dagar" på högtider, typ! xD
Midsommar- träffades för första gången
Halloween- Blev tsm
Nyår- 3mån
Valborg- halvår
höhö

Har därför inget större "krav" på oss att vi måste ut och röja på dessa dagar. Vilket känns skönt ändå. Fast har iofs aldrig 'tagit det lugnt' på dessa dagar... så får se hur vi gör ikväll. Om det blir mys med massa godis eller någon slags valborgfest?
Vill ju visa upp mitt nya hår!
Juste- Håret är klart nu! Visar bilder imorrn eller senare ikväll.

Fan. Nu blev det här inlägget en jävla novell iaf...
Sammanfattning: Älskar dig Pontus!
Och önskar alla mina underbara läsare en skoj Valborg!
:D

Sam ~ *

Oj redan ett halvår! o.o

Grattis till er! :3 Tufft med högtiderna ju, hehe!

2012-04-30 | 23:28:23
URL: http://samspooky.blogg.se/
Pau

AWWWIIII!!!

BLIR GLAD I SJÄLEN AV SÅNTHÄR! :D

2012-05-01 | 11:04:58
URL: http://cozycoffin.blogg.se/
Nairi

Grattis!! :D

Så glad för er skull!

Grattis, grattis, grattis! :'3 <3

2012-05-01 | 16:32:49



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: