Pling pling!

Idag har jag och älsklingen vart ute och cyklat. Passar på nu medans det fortfarande finns sol ute och det är någorlunda varmt ute.
Åh vill inte att hösten ska komma! :(
Felicia

Vart har du köpt väskan? Den är extreeeemt fin!

Svar: svar till Felicia: Den är från ASOS :) Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-08-29 | 16:29:18
claudia

Åååh älskar ditt hår!

2012-08-29 | 16:32:28
URL: http://claudiaia.blogg.se
Hannie

Först och främst så måste jag säga att du är otroligt vacker osv c:
Men tänkte fråga, när du hade rött hår, hur många gånger blekte du det innan du hade i den röda toningen?

Svar: Svar till Hannie: Tack så mycket söta du! <3 Har för mig att jag blekte det två gånger men är inte säker... Har du kollat mina kategorier "Hår" eller "läsarfrågor"? Ifall det kanske står där :) Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-08-29 | 18:19:48
Samael (dumma meijl som avslöjar mig!)

Nooooo. Hösten är den bästa årstiden :D.
Man kan ha påsig trenchcoats och jag slipper överhettas. . .det är som glass däruppe. . .det smälter. . .

2012-08-29 | 21:41:35
meli

Asså. Vill också kunna färga mitt hår i roliga färger. Skulle dock inte ens passa i något kul... Till exempel vitt som jag blev supersugen på nu, haha, det skulle jag bara se sjuk ut i. Sen så har jag mörkt hår just nu och har inte en aning om hur man fixar ljusare på ett bra sätt. Sååå får gå och se tråkig ut >____<

2012-08-30 | 17:00:36
Jenny Sandqvist

Näst sista bilden är så sjukt fin!

2012-08-30 | 19:57:03
URL: http://azumness.webblogg.se
Ella

Sjukt vacker du är! Vart är tröjan ifrån? c:

Svar: svar till Ella: Oj det var ett tag sen jag köpte den, men den är från Carlings iaf :) Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-08-31 | 22:00:17



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: