How to draw feet:

A. rita upp 7 streck som ska markera fotens former.
B. Rita dit en skiss efter strecken du nyss gjort. (se bilden)
C. Rita en plattform under foten för att få den mer "verklig".
D. rita klart och fyll i skuggor, sen är det klart!
 
Precis som händer så är fötter väldigt svårt att få till. Men övning ger färdighet så hoppas mitt tecknar tips ger er lite hjälp på traven! ;)
Heza

är det du som har ritat det här eller har du tagit kort i någon lär-dig-tecknabok?^^

Svar: Nej det är jag som har ritat xD men jag har ritar från en tecknar-bok som min gammelfarfar gjorde till min farmor när hon va ung, båda dom två har hjälp mig och Renée så otroligt mycket! Kramar!
MissNosebleed

2012-12-19 | 01:12:39
Miss Naily A Fucking Rockstar!

Jag han rita/måla precis ALLT utan fötter å händer...ser rätt kul ut ibland.
Man kan ju inte vara bäst på allt:)

Kram på dig!

2012-12-19 | 17:19:09
URL: http://www.heysugarmagazine.se/missnaily



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: