Läsarfrågaaaah

 
Eheh förlåt var bara tvungen xD 
Idag ska jag till Lilje framåt och tillbaka, sjukt ovärt. 
Så tänkte passa på och svara på en läsarfråga innan jag drar:
Där har du fel lilla anon! :D Jag svarar faktiskt på nästan precis alla kommentarer jag får. alla förutom svar som "Varsågod" och "haha" osvosvos.
Beroende på hur mycket tid och ork jag har så försöker jag alltid gå in på personens blogg (om den har någon) och svara där. För jag tycker det är kul att kolla igenom alla mina läsares bloggar! :3
Och dom gångerna jag inte har tid för det så svarar jag antingen via mail eller här på bloggen.
Svarar till och med på alla "Hej, fin blogg, hur mår du idag?" kommentarer. För även jag fattar ju att dom personerna inte är ett dugg intresserade i hur jag mår. dom vill bara få mer kommentarer på sina bloggar. Och det är okej! Om dom vill ha mitt svar och min kommentar på deras blogg för att verka större så fine! xD
 
Men om du Anonym endå inte har fått något svar på någon fråga så ber jag om ursäkt! Då måste jag av misstag klickat bort din kommentar eller bara missat den :(
Massa kramar! <3
jossan

Jag tycker själv att det är sjukt irriterande med ''hur mår du''-kommentarer, eftersom det är som du säger att dom egentligen inte bryr sig ett skit om hur man mår egentligen utan bara tänker att han/hon får fler läsare pga det. xd

sv: Haha ja det kanske jag är :o

2012-12-04 | 13:05:52
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se
Anonym

Varför skulle du till liljeholmen? :)

Svar: Söka lite jobb och lämna in papper till försäkringskassan bara :( Kramar!
MissNosebleed

2012-12-04 | 16:41:03
Emilia

Jag har frågat två gånger vart någonstans du har köpt dina svart/vit randiga byxor. Men du har inte svarat :( älskar dig blogg! <3

Svar: Har du verkligen frågat här på bloggen? :o För vet att jag får många såna liknande frågor på min Tumblr som jag inte svarar på för att jag redan har svarat på dom frågorna tidigare. Annars har jag lagt upp över tre inlägg där byxorna är länkade (finns i kategorin "kläder/outfits"), men om du inte har sett dom så är byxorna iaf från MQ :) Kramar! <3
MissNosebleed

2012-12-04 | 18:58:19
simone

sv: aww :( skulle typ vara samma för mig xD

btw du får jättegärna komma med nåt förslag på vad jag kan köpa för julklapp till min pojkvän, har typ jättemkt idétorka xD

2012-12-04 | 19:30:12
URL: http://twiceaday.blogg.se
simone

sv: aww :( skulle typ vara samma för mig xD

btw du får jättegärna komma med nåt förslag på vad jag kan köpa för julklapp till min pojkvän, har typ jättemkt idétorka xD

2012-12-04 | 19:30:12
URL: http://twiceaday.blogg.se
Karolina - Foto & Sportgalen tjej ☆

Sv: Det är bra.. Vad gör du? :)

2012-12-04 | 22:20:50
URL: http://kaarolinaransed.blogg.se
Ella Stork

sv: wihhi, tack detsamma ju! kram på dig :)

2012-12-05 | 07:13:19
URL: http://ellastork.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: