Pontus sång till mig :'3

Hahaha förlåt Pontus men var bara tvungen! Så sjukt gullig video som Pontus skickade till mig för preciiiis två år sedan!
Smälter om på nytt varje gång jag ser den här :3 
OCH SAKNAR HAN SÅ. har inte träffats på nästan två veckor nu, vilket är längsta tiden vi har vart ifrån varandra sen vi träffades sommaren 2011. Men idag kommer han hem! :'D
 
 Hahaha kommer dö sen när jag befinner mig i Japan nästa år och inte kommer kunna träffa han på ett helt år xD
Ammanda

Omg... Sånt där är typ det sexigaste en kille kan göra för en ju! :(

Svar: ehehe vet, dör lite varje gång :'''3
MissNosebleed

2012-12-29 | 14:41:17
Caisa

Nej gud vad underbar han är! Ni är så fina tillsammans!^^

Svar: sv: visst är han :3 Åhh tack så mycket! Kramar!
MissNosebleed

2012-12-29 | 17:35:06
URL: http://Caisass.devote.se
tina

kan inte se den :/

Svar: Inte? Har du testat på en annan data då? :// Kramar!
MissNosebleed

2012-12-29 | 18:05:32
Pontus

åhhh näää xD
hahah, lolol usch så skämmigt!

Svar: Näääääh super sött ju! :'3
MissNosebleed

2012-12-29 | 22:09:42



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: