The Hobbit!

 
Hemma från bion nu!
Filmen är väldigt svår att betygsätta, har suttit och tänkt över hur många droppar jag ska ge men kan seriöst inte bestämma mig! Filmen hade väldigt bra stunder och andra mindre bra, som att Bilbos siffror var lite orealistiska samt att filmen kändes lite överarbetad, lite för mycket datagjort och en ständig spänning i tre timmar blev lite för mycket.
Men det är ju en SAGAN OM RINGEN FILM SÅ MÅSTE ÄLSKA :D
 
 
Så jag ger den 4 av 5 droppar näsblod!
Anna T - Nörd och Filmskapare

Funderar också fortfarande över vad jag ska ge den men det blir nog en fyra för mig med :D

sv: Absolut ^^ så fort datum å allt är bokad så lägger jag upp, men blir nog nästa år :D

2012-12-16 | 08:08:34
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: