Update:

 Idag har jag vart ute på en liten promenad med älsklingen!
Blev dock lite trötta efter ett tag så köpte på oss ett par energi drycker :D
 
Och blev lite deprimerad när jag upptäckte att jag bara har 24 spänn kvar! buhu...
Jag som hade planerat att fixa om håret (är vanlig ljus blond nu, det vita har i stort sett gått ur), så färga, klippa och skaffa nytt löshår hade jag planerat. Men vad gör man? det får vänta ett tag till :(
 
Heza

Varför är det ingen snö på bilderna?

Svar: För bilderna var tagna dagen innan snön kom. Gjorde i princip samma "utflykt" med pontus då (promenaden och köpet av energi dryck) men hann inte lägga upp bilderna då, så la upp dom nu ist :) Kramar!
MissNosebleed

2012-12-02 | 19:33:41
Caroline

Åhåh, så fin kofta, vart har du köpt den? ;__;

Svar: Åh visst är den? :3 Köpt den i Beijing förra hösten :) Kramar!
MissNosebleed

2012-12-04 | 16:30:57
Josefin

Snälla snälla berätta var din skelett-sweater är ifrån, och när du köpte den! Älskar den och är på jakt efter en sån :((((((

2012-12-04 | 23:08:40
URL: http://unikablonde.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: