Fanbilder<3

 
Ser allt mer personer som skriver om mig på sina bloggar, får allt mer läsarfrågor på mail och facebook, mitt läsarantal ökar stadigt men endå så blir det färre som kommenterar... hur hänger det ihop haha? :/
Ne men vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan er. Ni är så söta (det flesta utav er iaf hehe). Jag hade inte haft någon blogg utan er, hade inte haft någon att visa upp min konst för, jag hade inte haft något att göra eller se fram emot på dagarna.. Jag hade vart så sjukt uttråkad med andra ord!
Vill bara säga att ni äger.<3
Och det finns inget som gör mig gladare än när jag ser fantexter eller fanbilder på mig!
Som dessa super söta bilder jag fick här om veckan:
Från Alma. (lovingmytime.blogg.se)
Från Tilda (ingen länk skickad)
 
Rukai The Pirate

Du får nog också ge dig själv en klapp på axeln. Utan din blogg hade troligen inte vi (i alla fall jag) haft något roligt och intressant att läsa/titta på dessa dagar.

Jag kan helt klart säga att detta är den bästa bloggen jag någonsin följt.

2012-07-08 | 12:12:08
URL: http://rukai.blogg.se
Heza

Ååååh jag fattar äntligen OwO Du ba Leave Gravity Behind!!!! och så hoppar du upp i luften på din header :D :D :D

2012-07-08 | 13:59:38
Tilda

Åh där är min bild!!
Håller med Piraten över, din blogg är LÄTT den bästa!
Du är en sån stor inspiration för mig och säkert mångaaaaa fler. Och önskar jag såg ut som dig, så vacker och har något (som jag skrev på bilden) charmigt med dig, du ser typ så busig ut i bland liksom >.<

2012-07-08 | 15:25:29
Rukai The Pirate

Sv: Varsågod ^^

2012-07-08 | 20:20:47
URL: http://rukai.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: