BildBomb!

Nu är jag tillbaka! utvilad och pank! Haha :D
Har haft det så jävla kul! Vet inte vad jag ska börja berätta om.. vart med om så mycket skoj!
Har träffat både nya och gamla kompisar, träffat en massa awesome personer samt stött på några supersöta bloggläsare!<3
Så börjar väll med att visa bilder på de:



TRÄFFADE PÅ VICTORIA ERIKSSON FRÅN TOPMODEL OCKSÅ!
Så sjuuukt! Hon har vart en stor inspiration för mig sen första gången jag såg henne på tv!
Jätte trevlig och otroligt vacker var hon.
(synd bara att jag ser fuckad ut på fotot...)



(oseriösa bilder men ah hihu)

Mycket kramar och bus



Sen kan jag väll visa bilder på all awesome cosplay:

Och Cookie Monster som gick runt och delade ut kakor till alla :3

Massa dans och musik på kvällen!

Detta var det första året jag gjorde annat än att bara springa runt o shoppa och mingla.
haha
Iår har jag både gått på galan, konsert, var med i foto-tävlingen (vilket jag stolt vann hihi), spelat, bio, och massa mer!

Jag och syrran:



AWESOME shopping!


Åt massa massa god mat! Testade på någon slags pizza automat, typ haha.
Ätit sushi bufé och testat på snabbnudlar för första gången! :D

Testade även på att sova i sovsal för första gången. Var helt okej, faktiskt. Trotts att man var tvungen att ha öronproppar pga att alla snarka som galningar och att man fick jävligt ont i höfterna...
hade även en tendens att slå huvudet i ett el- utag fem gånger per natt -.-'


Ah sen vet jag inte vad jag mer ska berätta/visa... Tog nära 500 bilder såah hände som sagt massa under den här helgen.
Om jag kommer på något mer att tillägga så skriver jag in det sen! :*
Linnéa

Åh, det var du jag såg! Men hade tuvär inte tid att komma fram till dig, vilket var lite synd :(
Jag hängde med mina vänner deadmau5 huvudena.
Dock såg jag dig bara en enda gång D:

2012-06-19 | 15:38:47
Amanda

Åh, nu blev jag jättesugen på att gå på konvent igen :<

2012-06-19 | 16:42:25
URL: http://bananacan.blogg.se
Manzanazz

Jag. Är. AVUNDSJUK!!! Vill åxå gå på konvent >.< Har bara varit på ett ju... Meehrph...

2012-06-19 | 17:00:06
URL: http://www.reokkos.blogg.se
Sophia

Sjukt fin!

2012-06-19 | 17:51:09
URL: http://queensophia.myshowroom.se/
Malin RF

Lol ser ut som värsta miffot på sista bilden :P
Åååh du måste skicka bilderna till mig!!!! :D Celine skickade just sina men vill ha dina också ^^

2012-06-19 | 19:49:56
Sam ~ *

Vad kul det verkar ha varit. ;-;

2012-06-20 | 00:29:46
URL: http://samspooky.blogg.se
Emms

Du råkar inte veta vem hon med dreadsen är? och om hon har nån blogg? :3

Svar: Svar till Emms:Jooh det gör jag men om hon har någon blogg har jag ingen aning om tyvärr... tror inte det. Hittar inget själv iaf ://

Kramar Louise Nosebleed
MissNosebleed

2012-06-20 | 22:20:05
Emma Gustavsson

vet du vart om man kan köpa det där "stitchskalet" på nätet nånstans, skulle vara så nice om du visste! :D

Ha det, Emma! :)

2012-06-21 | 08:37:28
URL: http://eventwall.blogg.se
Aki

Haha, på bilden från Cosplaytävlingen där två personer står upp är det jag och min kompis som står upp!

2012-08-18 | 21:22:45
Becca

Bilden över där du skrev "TRÄFFADE PÅ VICTORIA ERIKSSON FRÅN TOPMODEL OCKSÅ", känner han långa killen och han med svart och rött hår. Ganska kul att du fick bild på dom!
Btw, älskar ditt utseende på alla sätt!

2013-07-29 | 00:16:42
URL: http://visavi.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: