DEL 2

Del 2 skulle egentligen vart i en video som ni kanske förstog. Men den gick inte att spara om i ett annat filformat så gav upp. Gör del 2 i skriftlig form ist. Hoppas det inte gör något?
Del 3 kommer nog däremot upp i en video snart! ;)
Vem tar de fina bilderna och vad har du för kamera?
Det är nog för det mesta Pontus som tar de finare bilderna! (mina outfits, facelooks osvosv).
Annars är det jag som tar alla andra- bilder på saker, nya kläder, smink bilder osv.
Och när det är bilder på både pontus och jag är det oftast någon utav syrrorna som tar bilderna!
Kameran jag har är en Canon EOS 1000D:
hur många syskon har du (bilder om du kan)?

Jag har tre underbara syskon, alla yngre än mig.
Min sjukt vackra syster Renée. Som blir 18 nu i mars. Maxime. Som är mest lik mig utseendemässigt och som är 15 år gammal. Samt min halv syrra Filippa som är 12 gammal.
(old pics. men det får duga tills vidare!)
 
Hur gamla vill ni va när ni dör?
Hahah oj vilken svår fråga! Jag själv försöker att inte tänka så mycket på just den saken. Jag tar en dag i taget och dör hellre ung i vetskap om att jag har levt mitt liv än att ta det försiktigt och dö över 100.
Pontus däremot tycker det skulle vara kul att leva längre för att se hur världen långsamt förändras framför hans ögon. Teknologin osv.

Hur tycker ni att det känns och smakar när ni hånglar???

Höhöh vilken fråga! xD Men ah, vi brukar inte direkt "hångla", vi föredrar att pussas. Tunga förekommer men det är mer sällan. Och det smakar väl som... öh... ingenting, elr man tänker inte på det. ELLER HUR FAN SKA MAN SVARA? xD


Brukar ni hångla framför familjen och vad säger dom då?
 

Nej som sagt. "Hånglar" inte så värst ofta. Men även om vi gjorde det så skulle vi inte göra det framför familjen! Pussas är okej. Kramas, gosa, allt sånt. Men inte tunga osv framför familjen enligt oss. Känns för "privat".


Hur tycker eran familj om det här??


Vadå det här? xD Att vi är ihop eller va?

Våra familjer säger ingenting om att vi är ihop iaf. 

 

Klarar ni av att gå på toaletten inför varandra, prata om kroppsliga bekymmer typ flytningar, mens, förstoppning osv? 

Ja det gör vi. Allt förutom att gå på toaletten framför varandra. Vi är lite som Marshall och Lily från How I met your mother när det gäller den punkten- vill att det ska vara lite mystiskt sådär xD

 

Vill ni läsa koranen och lära dig om islam? 

Nej vi känner båda två att vi har lärt oss det vi behöver om Islam i skolan. Ren allmänbildning enligt oss. Och om vi skulle vilja fördjupa oss mer i religionen skulle nog intresset vara lite större för vår del.


Vill ni besöka moskén?

Jag skulle gärna vilja besöka Moskén! Inte för religionens skull utan mer för turist-grejen, det är en sån stor och mäktig plats, skulle vara sjukt coolt att få se den!


Tror ni på Gud?

Nej varken jag eller Pontus tror på Gud. Pontus släkt på sin pappas sida är väldigt kristna och samma sak gäller på min mammas sida av släkten, men vi har endå inte funnit någon tro i Gud. 

Jag själv, för er som inte visste det, är Buddhist och känner inte att jag behöver någon tro på något som är större än mig själv. 

 

Har du förlorat din oskuld??

Hahaha gillar att jag satte den här frågan direkt efter frågorna om Gud xD Men eh ah jag har förlorat min oskuld ja. Gjorde dock det väldigt sent för att vara en av dagens ungdomar. Jag var så bestämd på att vänta på den "rätta", att den skulle försvinna till min första kärlek osv. Så hann bli 17 år gammal innan det blev av för min del.

 

Var de han du förlorade din oskuld till?

Nej det var inte Pontus jag förlorade den till. Det var till min förra pojkvän, som jag är väldigt glad att jag förlorade min med. Han var min första kärlek och pojkvän och allt kändes bara rätt med han. Så ångrar inget. Värt att vänta xD

 

vill ni ha barn? och hur många barn vill ni ha?

JA. Jag vill ha MASSA barn! helst 5 styckna, öhöhö, minst tre!

Och pontus vill ha två eller tre säger han, inte mer! xD

 

 

gifta er i framtiden?

Ja i framtiden isånnafall! Om vi fortfarande är tsm då så vill vi gärna gifta oss. Inget vi planerar men om vi lyckas hålla i några år till, så, får vi se hur det blir.

 

När vill du gifta dig?

Vi båda har inget speciellt år eller tal på precis när vi vill gifta oss. När tiden känns rätt. När ekonomin och allt är på plats!

 

Hur ser ni på äktenskap?

Ingen utav oss ser det som någon religiös grej. Vi ser det mer som en kärleks grej, att lova varandras kärlek livet ut och starta ett liv tillsammas. typ.

 

är ni varandras livs kärlek? Tänker ni att ni typ ska leva ihop för alltid och så?

Det kan man omöjligt säga! Man vet aldrig vad som händer i framtiden. Om vi är varandras livs kärlek är också omöjligt att säga. Vi är varandras livs kärlek JUST NU. kanske man kan säga? Sen får vi se hur framtiden blir som sagt! ;)

 

 Har ni haft några funderingar på förlovning eller är ni sånna som tycker man ska vänta längre än bara 1år? 

Gillar att personen skrev "bara 1år" xD För det är precis vad det är- bara ett år! Vi har inte planerat eller what so ever om förlovning för vi tycker ett år är för lite! Även om man känner varandra  utantill och är jätte jätte kära osv så måste man endå vara realistiska. Tycker vi. Så nej vi har inte funderat så värst på den saken.


Har ni haft sex, om inte vill ni?

Ja vi har haft sex. Hade nog det lite för snabbt enligt oss också. Vi känner båda att om vi kunde resa tillbaka i tiden skulle vi ha väntat liiiite längre isf xD

 

Vem av er var det som föreslog att ni skulle bli ett officiellt par? 

Ehm. Jag ville nog det först. Men då var pontus osäker så vi drogs längre ifrån varandra där ett tag. Sen när Pontus märkte det så ville han ha tillbaka mig, så typiskt killar, och det var då som Pontus föreslog det mer öppet om att bli ett officiellt par. Men då sa jag nej, för tiden kändes inte rätt, och sånt där. Sen blev vi ihop! :D



Har någon av er lätt för att bli svartsjuk? 

 

Vi berättar verkligen allt för varandra så nej. Det förekommer sällan.


Hur gör ni med era vänner? Umgås du mest med Pontus vänner, eller umgås han mer med din (än vad du med hans),

Vi umgås nog mest med mina vänner. Pontus har träffat alla mina närmsta vänner typ tusen gånger, känns det som, så det har blivit hans vänner också nu mera :D

 

 

har ni många gemensamma vänner?
Ah, Robin! Vår lilla Kines :3
 
 
Karolina - Foto & Sportgalen tjej ☆

Sv: Jadå.. Tagga.. Vad gör du? :)

2012-11-27 | 14:59:41
URL: http://kaarolinaransed.blogg.se
Diana'

Sv; Haha! ;) Hur mår du?

Kram :)

2012-11-27 | 15:27:04
URL: http://dianapayne.blogg.se
Sofie

Sv: Nä det är det nog inte. Fast jag hängde bara upp stjärnan. Men snart så :D

2012-11-27 | 16:17:06
URL: http://ruthsofie.blogg.se/
▲Amanda † Fotogalen▼

-Haha jupp. Jag hade tråkigt! :P

2012-11-27 | 18:00:23
URL: http://photoobymee.blogg.se
Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej! Jag har kört igång en dagens blogg tävling på min blogg, så kika gärna in och anmäl dig! Vinnaren kommer sedan upp i ett eget inlägg! :) Kramar ♥

http://twinstars.blogg.se/2012/november/dagens-blogg.html#comment

2012-11-27 | 18:19:43
URL: http://twinstars.blogg.se
Sandra

sv; Tack så mycket! :)
Vilken fin blogg!! :D

2012-11-27 | 18:56:25
URL: http://splinky.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: