Precis kommit hem efter-

Nu har jag sett den sista Twilight filmen!
Och måste få säga att den var riktigt bra faktiskt. Har inte läst boken. Vilket kanske bara är bra när den gäller den här sista delen? Har hört så mycket klagomål och ståhej om att filmen gjorde om (rätta mig om jag har fel) i stort sett hela slutet. 
Själv jag tyckte slutet var helt okej i filmen. Men det kanske beror på att jag inte har läst boken haha?
Och måste få nämna att fighting scenen var fucking awesome~ 
Jag är en nörd när det gäller superkrafter och en supermeganörd när det gäller fighting scener MED superkrafter.
Tex: sista Harry Potter filmen<3
 
Litet klagomål dock. Tyckte Renesmee såg så sjukt brutalt onaturlig och data-animerad ut igenom hela filmen, men speciellt som bebis. Såg bara failat ut. tyvärr.
 
Annars en väldigt bra film enligt mig!
 
Haters gonna hate :D
Denise

Dom gjorde om men ändå ändrade dom inte handlingen, det visade ju bara saker som kunde hända om det blev en strid ^^ tycker att det var bra att dom fick action :)

Svar: ah jo men precis! Kramar!
MissNosebleed

2012-11-17 | 09:44:27
URL: http://autaini.blogg.se
Caisa

I love it! Men kan hålla med om att hon såg för animerad ut..^,^

Svar: Jahh störde mig som FAN :/ Kramar!
MissNosebleed

2012-11-17 | 11:21:05
URL: http://caisass.devote.se
Lollo

inte sett den än, men sett trailern och har läst sönder böckerna, men är redan besviken efter trailern :(

Svar: Men vad är det som skiljer sig så mycket från böckerna och filmen tycker du? Har som sagt inte läst böckerna själv och får höra så mycket olika :/ Kramar!
MissNosebleed

2012-11-17 | 13:17:57
URL: http://louiseberghh.devote.se
Céline

Bella skiljer sig från böckerna tycker jag, inte alls samma karaktär så det är en besvikelse, jag gillar verkligen inte den skådespelerskan.....hon spelar inge bra alls

Svar: Håller heeeeelt klart med dig! Ingen bra skådis alls i mina ögon, tyvärr ://
MissNosebleed

2012-11-19 | 15:16:52
URL: http://sunnykingdom.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: