släktträff, typ

Ikväll blir det en helkväll ute med hela släkten från pappas sida, plus släktingar från bonusmammas sida.
Käka på resturang och vandra i stan är planerna!
Så blir därför troligtvis inget mer inlägg ikväll, ni kan dock följa allt på instagram ;)
 
Ha det king! tjingeling!
Caisa

Åh vad kul. Hoppas det blir kul finaste du!^^

2012-11-10 | 17:26:11
URL: http://caisass.devote.se
ijah

hej , undrar om du skulle kunna göra en design till mej ? btw du är underbar fin och har en jätte bra blogg, svara så gärna så fort du ser detta ! <3

Svar: Hejsan ijah!Jag har inte gjort min design själv. Fick hjälp utav en en grym tjej Manzanazz.webblogg.se som äger på designs! Så kika in hos henne vettja! Rekomenderar henne starkt! ;) Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-11-10 | 18:40:34
URL: http://eepandah.blogg.se
Denise

Lät ju trevligt :)

2012-11-10 | 19:41:36
URL: http://autaini.blogg.se
Miranda

Saknar mitt blonda hår när jag kollar på dina bilder på... Du är så söt! :)

Svar: Nämen åhh det är du som är söt ju! :3 Kramar!
MissNosebleed

2012-11-10 | 23:15:25
Coraline

hey, jag är en ny bloggare och ska göra en ny header till min blogg och jag undrar vart du har gjort dina fotobokstäver. vilken hemsida för dte vra ju bara såå snyggt. snääällla svara fort om du har tid och lust <3 / kram ett stort läsarfan.

Svar: Åh spännande! Jag har gjort texten "MissNosebleed" i Paint (gör alla mina inlägg på paint...tyvärr) Resten är ju som sagt gjort utav underbara Manzanazz.webblogg.se som äger på att göra både Headers och bloggdesign! Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-11-12 | 18:58:49



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: