Stress-ritat!

Jag nog seriöst världens lataste människa. Och nej jag överdriver inte bara för att jag har sovit någon timma mer än vad jag brukar. Jag är så lat att jag inte ens orkar bry mig mer. Har försökt vända tillbaka på dygnet i nästan en vecka nu, men inget funkar. Har sovit 18 timmar idag. Skönt men pinsamt.
För har så brutalt mycket som måste bli gjort!
Måste hitta ett heltids jobb. SNART.
Fixa håret. Klippa och färga.
Julklappar. Vilket kommer att bli svårt för är helt pank atm.
Och åhhh. damp. Hann iallafall ta mig tid och skissa upp en teckning lite snabbt idag för att lugna ner mig själv.
Anonym

Du är ju sjukt duktig på att rita!! Önskar jag kunde, haha! Får sån lust att rita efter att jag såg din :/

Kolla min tumblr om du vill c:

Svar: Åh tack så mycket fina du! Absolut! :) Kramar!
MissNosebleed

2012-11-15 | 17:11:49
URL: http://daangerdays.tumblr.com
Lee

Jättesnyggt tecknat!
Och det är samma här, jag är så lat och orkar inte ta tag i någonting, haha >:

Svar: Tackar tackar!Hahah ah jo, ingen rolig egenskap direkt :/ Kramar!
MissNosebleed

2012-11-15 | 19:34:53
URL: http://bananacan.blogg.se
Caisa

Sjukt snyggt! Önskar jag kunde rita så fint!^,^

Svar: Tack fina du! Bara att börja öva :D Kramar!
MissNosebleed

2012-11-15 | 19:41:43
URL: http://caisass.devote.se
Anonym

Snyggt ritat! Vill inte låta som värsta moralfagen och sånt men tycker du borde nämna att det inte är du som har gjort motivet :< Har nämligen sätt precis samma motiv tidigare.

Svar: Tack! Nej förstår dig! Tycker själv bara att det är lite irrelevant när jag så ofta visar min inspiration och referenser på bloggen. Hade vart annorlunda om jag ritade av den, totalt, men nu såg jag en bild på Tumblr och började rita efter den, sen lämnade jag sidan. Så hade varken en länk eller what so ever att lägga upp i inlägget tyvärr. Men ska försöka vara mer nogrann med vart jag får inspirationen osv ifrån nästa gång! :) Kramar!
MissNosebleed

2012-11-16 | 11:56:44
Sonny

Ska lätt tatuera in någon av dina konstverk nån dag! :D <3

Svar: Ofta du ska? :oo Massa Kramar!<3
MissNosebleed

2012-11-19 | 11:54:24
URL: http://SonnyDenzmores.devote.se
Loubo

Det är ju i princip en kopia av den originala bilden, så du kan väl åtminstone lägga till källan nu i efterhand ^^'?

Svar: Tycker verkligen inte att det är en kopia utav den. Och nej, har som sagt inte kvar källan, minns inte vart jag såg bilden när jag bestämde mig för att rita en liknande. Tyvärrr :/ Kramar
MissNosebleed

2012-11-20 | 20:11:49
Sonny

Lätt att jag ska c: <3

2012-11-21 | 11:45:01
URL: http://SonnyDenzmores.devote.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: