Yo!

Bara för att jag ser så pinsamt creepy ut när jag ler... xD

Det är -20 grader, på tvn rullar dåliga amerikanska serier utan slut.

Man vaknar från att solen forsar in igenom fönstret och bildar mönster på min säng.

Man vaknar och minns din kropp på mina skrynkliga lakan, samma lakan som vi brukar ligga på.

Detta betydde ingenting för ett år sen, liksom musik bytte innebörd efter dig.

Det jag försöker säga med det här inlägget är att jag saknar min älskling. Jag klarar knappt en dag själv nu för tiden. Ensamheten skrämmer mig, eller jag skrämmer migsjälv när jag är ensam. Blir antingen läskigt super-aktiv eller helt tvärtom. Haha.

Och på tal om älsklingen så har jag börjat samla ihop alla frågor till frågestunden som vi har fått än sålänge.

Över 60 frågor om oss som ska bli brutalt kul att svara på, hiho! Men frågestunden fortsätter ett tag till, så, om ni kommer på något mer att fråga så var inte rädda att kommentera! ;)

 

 

Cookie

var har du köpt tröjan? :)

Svar: Den är från Gina Tricot :) Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-11-06 | 19:12:20
URL: http://cookieliciouse.devote.se
Caisa

Vad är det sämsta och bästa med er enligt er själva. Alltså vad tycker du är bäst/sämst med din pojkvän, och vad tycker han är bäst/sämst om dig?^^

2012-11-06 | 20:47:08
URL: http://caisass.devote.se
Din Pojkvän<3

åååhh vad sööt du är älskling!!<333
tror jag dog lite när ja läste de här inlägget :$
du är helt underbar! och vi ses imorgon :3
förövrigt så ser du ut som en sexig alternativ barbie på den första bilden xD
hihi, pussss love you!<3

2012-11-06 | 23:04:24
Linda

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah va snygg du är!! Dör lite...:(

2012-11-08 | 00:54:35
URL: http://fanticious.blogg.se
Filippa

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mbeyxj2yUa1r9h46oo1_500.jpg

Hitta den bilden och tänkte på dig direkt!

Svar: Hahahah nämen aaaaw xD Måste använda den bilden någon gång för det! :D Kramar!
MissNosebleed

2012-11-08 | 21:31:06



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: