Art.

(bilder från google, tumblr, bild nr6 är gjord utav Banksy och två bilder är från hennes blogg)
 
 
Som ni kanske har märkt så har mitt måleri stått stilla ett bra jävla tag nu.
Och anledningen till det är fortfarande osäkert. Först trodde jag att det berodde på att jag inte hittade tid till att sitta stilla och skapa de senaste månaderna. Sen försökte jag intala migsjälv om att jag inte var tillräckligt inspirerad. Men sanningen är nog den att jag inte har haft lust att måla elr rita något den senaste tiden.
Har försökt. Massa. Men allt har bara kännts så dåligt så har slängt allt. Och dom som jag inte har slängt är bara påbörjade projekt.
Det är nog som Baik sa, någonstans på vägen mellan stressen och inspirationsvackorna har jag glömt bort att måleriet och ritandet ska göras för det är kul. För det är något som jag älskar att göra. 
 
 
 
 
 
Helena

Hej, jag undrar om du har daywiews? Hittade en med dina bilder som påstår sig vara 15 pr och det såg inte ut som om det var du som hade skrivit och så haha. Men vad vet jag. Länkar iaf ;)

http://dayviews.com/louise21/

Svar: svar: Hej Helena! Nej, denna person som du hittade är inte jag. Detta är en fake person som säger sig vara mig. Har redan sagt till personen och får hoppas att det räcker. Men tack för du sa till mig! Uppskattar det verkligen<3 Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-10-21 | 15:24:39
URL: http://helenaohlund.blogg.se
Helena

Tänkte det. Har följt din blogg ett tag och det såg så fel ut! Glad att jag kan hjälpa till :) <3

2012-10-21 | 18:15:49
URL: http://helenaohlund.blogg.se
Carolina

Gillar bilden som är svartvit, med skelett. :)

2012-10-21 | 20:21:28
URL: http://kaotiskt.blogg.se/
Linnea

Älskar det svartvita skelettet och totoro bilden ^^
Du hittar nog tillbaka ska du se för det är nog som den där Baik sa man hittar tillbaka till det man älskar :)
Ser framemot när jag får se lite ny konst av dig, du är så otroligt duktig!

Svar: svar: Håller med, dem är riktigt grymma, speciellt Totoro-bilden. Den har en speciell charm enligt mig!Åhh tack så mycket! Blir så glad av att få höra sånt! <3 Ser fram emot att få komma till ro med min egen "art" jag med snart. Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-10-21 | 20:40:46
Kate

Hejsan Louise!
Har du dayviews? Isåfall, är detta du
http://dayviews.com/louise21/
Hejdå :)

2012-10-21 | 21:02:09
Kate

Aha! Oj! Såg att någon har redan kommenterat den saken, haha ojsan! Sorry!

Svar: svar: Hej Kate! Nejdå blir bara glad att så många har sett och sagt till mig! Uppskattar som sagt att ni hjälper mig hitta fake personer. Så tack!<3 Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-10-21 | 21:02:40



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: