Autumn?

Är det bara jag som inte är så förtjust i hösten?
Läser överallt nu för tiden och hur härlig och mysig hösten är. Fina färger, mysiga filmkvällar, varma koppar, jeans och röda kinder. Vilket jag inte håller med om.
1. färgerna är inte fina, enligt mig. Brunt och orange är inte mina färger. Löven dör ju för i helsikä. För att inte tala om gult, för det är fult!
2. Mysiga filmkvällar och varma koppar med chocklad är vintern för mig. inte hösten.
3. Och jeans är inte min grej. Föredrar fina tajts med långa knästrumpor. Vilket är för kallt på hösten men för varmt om man lägger till benvärmare, vilket enligt mig också är vintern för den delen.
 
Med andra ord, hösten är bara ett dött "mellanstadium" mellan sommarn och vintern enligt mig. Antingen längtar man tillbaka till sommarn (värmen, solen, glass, tunna kläder, sena kvällar, utflykter och picknicks) eller fram till vintern (snön, skidor, skriskor och julen).
Våren däremot är helt okej. Då börjar det bli varmare, blommor och växter börjar blomstra plus att min födelsedag är då, hiho. Det enda negativa med våren är all pollen xD
 
Är det bara jag som tycker på detta viset? 
eeelin

Har du en Dayviews som heter Louise21 ?
Annars bör du nog kolla in den, (om de inte är du) hehe... Kram :)

Svar: svar: Nej den personen är fake. Har redan sagt till den personen innan men det meddelandet raderades tydligen så skrev ett nytt nyss. Och om mitt nya meddelande om att jag är upphovsrättsmannen raderas igen har jag inget val än att anmäla personen.Tack för att du sa till om detta! Uppskattar all hjälp jag kan få<3 Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-10-22 | 20:41:12
URL: http://stopfuckingcrying.blogg.se
Ammanda

Nej jag håller faktiskt med dig! Gillar inte heller hösten och förstår inte varför det är sånt ståhej om den :-S

2012-10-23 | 00:11:21
Adam Rönne Idänge

tjena. kort headsup:
det kommer hända igen. ganska ofta. enklaste är att anmäla så sköter sig resten sig självt.
Vad jag vet,

Så Är det dina bilder som du äger i egenskap av upphovrättsman som är den bästa grunden att anmäla på.

sånt händer ;).. . .ta det som en komplimang ;D

Svar: svar: Jo vet, detta är inte första gången direkt. Men det är första gången som någon har skrivit texter om "mitt liv", som jag tog väldigt kränkande...
Men ah, får väl göra det! xD
Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-10-23 | 09:02:14
Anonym

HÖSTEN ÄR MYYYYYYYYYS

Svar: svar: VINTERN ÄR MYS! Hösten är bläh :(
MissNosebleed

2012-10-23 | 17:23:40



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: