långt inlägg..

Har fått många många kommentarer om en fake person på Dayviews, vid namn Louise21, och ville bara säga att
jag nu tillsist har anmält personen. Så tack återigen för all er hjälp!<3
 
Så, just nu sitter jag uppe och är sjukt uttråkad. Älsklingen är hemma och ska på konsert imorrn med en tjej-kompis medans jag (som aldrig har vart på en riktig konsert) ska stanna hemma och ruttna :(
Anyway, uttråkad som jag är tog jag tillfället i akt och sökte efter mig själv på Dayviews för att se om jag kanske kunde hitta några andra fake ellerså, och hittade till min stora förvåning ännu en person som påstår sig vara mig!
Blir så arg. Eller först lite förvirrad, för denna person hade gjort sitt konto så noggrant med uppgifter och bilder på mig. Så satt en bra stund och funderade på om det verkligen var en fake eller om det var jag som bara är jävligt glömsk, haha.
Men upptäckte sedan alla bild-texter "I'm sexy and I know it... FAST NÄÄÄÄJ :D", "Hahaha, så gammal bild.. Men fan va snygg man va då ;) eller inte.. xD"
som är texter jag aldrig skulle skriva! gick då från att vara 60% säker på att kontot var fake till 100 direkt, haha!
 
Ahja, blir lite irriterad bara. Jag menar, vad tänker folk ibland? Tro att det är okej att låtsas vara någon annan, lägga ut andras bilder och påstå att det är dom?
Det är självklart att man får låna mina bilder, om man länkar elr nämner att det är jag på bilderna. Men när folk säger sig VARA mig blir jag smått förbannad. 
 
Anonym

ta det som en komplimang istället. det finns folk som vill vara du, se ut som du. inte alla som är tillräckligt bra för att ngn ska vilja det :):)):)):):):)))::)

2012-10-23 | 18:39:50
Anonym

Hejsan, appropå folk somtagit ditt namn finns det några personer på facebook som har ditt namn med, Louise Nosebleed, varav flerajag är ganska säker på inte är du, di kanske bborde ta dig en titt på det :)

Svar: Hej Anonym! Oj herrejäklar vad många det var då! :o Har inte vart inne på facebook på veckor.. men att det skulle va fakes där, eller att det skulle vara så många :ssAhja, får meddela facebook detta. Tack för att du nämnde det!
Kramar!
MissNosebleed

2012-10-24 | 20:33:56
Jojjo

Hej, ville bara säga att jag älskaaaaaaaar den där tröjan! Undrar om du kunde berätta vart du hade köpt den?
Ps. du e en riktig stor inspirations källa för mig.

Svar: svar: Åh tack så otroligt mycket söta du! Blir så glad när jag hör sånt! <3Tröjan fick jag från min gulliga bror, och han sjlv köpte den från H&M har jag för mig. Men det var ett tag sen är jag rädd :/ Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-10-25 | 19:19:09



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: