"There are so many moments you can share with anyone, someone and you just feel like that moment will last forever, when it’s only a night .. only a moment .. "

 
 Nämnde Jared Leto här i bloggen för några dagar sen när jag tipsade om filmen Mr.Nobody så tyckte det skulle passa bra om jag tipsade om hans musik nu.
Som ni kanske vet så sjunger och spelar han i bandet 30 Seconds to mars, (samt redigerar alla deras videos själv) hihu.
Och den här låten har jag nördat hela den här månaden, min absoluta favorit låt just nu och har vart mitt favorit band sen dagen jag blev alternativ !
Eller ah, nördar Jared Leto är nog mer korrekt. Så vacker och hans röst är helt perfekt! Haha. Vilket Pontus inte är så förtjust i, men vafaan, han skulle vart precis likadan om han var tjej! 
Känner mig som en typiskt tonårstjej så fort jag ser eller hör Jared röst, typ piper xD
 
Echelon

Jared, Shannon & Tomo ♥

2012-10-02 | 06:13:31
Matilda :)))

Jag är sååå jävla kär i Jared Leto! Min favorit film av honom är filmen Requiem for a Dream, om du inte har sätt den så måste du göra de! Den filmen har hjälpt mig inse massa saker som jag nu har slutat med :)
Han "räddade" mitt liv.

BTW älskar din blogg! <3

2012-10-02 | 09:01:47
URL: http://www.nattstad.se/MissTiida
Anonym

Jag har träffat Jared, Shannon och Tomo hihi <3

Svar: svar till anon: OFTA DU HAR? r du seriös nu elr driver du bara? D: Kramar!
MissNosebleed

2012-10-02 | 15:33:36
Lee

Älskar dem!
Har deras triad intatuerad på armen, hehe c:

2012-10-02 | 18:52:18
URL: http://bananacan.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: