Behind the scenes:

Hahah här kommer några failade foton från photoshooten jag hade.
Hade två burkar fake-blod hemma, ena var för att ha i munnen med hallonsmak och den andra var till för att skvätta på kläder osv, men jag hade så bråttom så tänkte inte på vilken burk jag tog.... och tog därför såklart fel burk. Suck. Klunkade typ hela burken för att det skulle se bättre ut men lovar er att jag aldrig har smakat något så äckligt som de. Tror inte heller att den burken var så bra att ha i munnen elr få i magen, hahah ahjaaaa xD
 
Heza

Hahahahahahahahahahahahahahahaha

Svar: svar till Heather: Haha precis... xD Kramar!
MissNosebleed

2012-09-18 | 20:39:55
Céline

Hahahaha Lollo........<3 jag saknar dig så himla mycket<3 Här i Kina har jag lyckats stoppa i mig det som jag troddde var vanligt fläskkött men som var grismage. Vilket är värst? XD

2012-09-19 | 09:55:38
URL: http://sunnykingdom.blogg.se
Ida

Ditt diadem är hur snyggt som helst! Vart hittade du det? :)

Svar: svar till Ida: Visst äre? Älskar det :3 Den är köpt från Topshop för inte så värst lång tid sen, så finns nog säkert kvar :) Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2012-10-14 | 14:59:04



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: