!!!

Förlåt för dåligt uppdaterande!
Har fått ett jobb som timvikarie hos en förskola som jag har lagt ner mycket tid på och har uppdaterat min data under den tiden, så har varken kunnat eller haft tid för att sitta framför datan alls faktiskt :/
Men idag fick Pontus igång datan igen såattah! :D
 
Och appropå jobb så har jag väntat med mina nya hår-planer för ville helst ha ett jobb innan jag färgar och fixar håret till något galet. Har en känsla av att det är mycket svårare att hitta jobb med både piercing och galet hår xD
Men nu när jag har hittat ett jobb som jag vill stanna hos och som jag hoppas att jag får behålla så kommer nog det nya håret väldigt snart! 
Pam-RandompiecesofaMind

härligt!...hoppas du får behålla jobbet!=)...

2013-04-12 | 15:48:40
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Carro - en emo/scene bloggerska

Fett nice! :D Kramisar Carro

2013-04-12 | 23:25:02
URL: http://quiethell.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: