BildBomb!

 Här kommer bildbomben från Disney Sea!
Hörde från Malin att Disney land i Japan är väldigt unikt, där de har byggt upp en Venedig liknande stad med jättefina landskap och attraktioner med skitbra special effekter! Och jag som både har vart i Disney Land i USA och i Venedig tyckte att det var kul att jämföra. I Floridas Disney Land fanns det matstånd precis överallt och i Disney Land här i Tokyo var man tvungen att leta efter ställen man kunde äta på. Samt att åkattraktionerna här i Tokyo var en aning tråkiga jämfört med USA's. Dom hade sattsat mer på hur parken såg ut, med musik, teater, dofter, Venedig-stället här i Tokyo Disney Sea var väldigt likt, m.m. Dom hade lagt ner massa pengar på utseéndet och flashiga effekter som sagt. Allt sånt förutom läskiga åkturer som Disney Land i USA däremot hade lagt ner alla sina pengar på. Kändes det som. Men båda Disney parkerna har vart underbara. Älskar känslan man får när man är där. Man blir som ett litet barn igen. Löjligt lycklig, synd bara att jag mådde så dåligt under hela dagen...
 
Påväg in med hela gäget!
Akseli ser jätte besviken ut medans Daniel ser super nöjd ut hahah
Vackra Sandra med sin nya Stitch mössa!
Söta små ToyStory Dangos :3
Gruppfoto med mina tjejer i Lilla Sjöjungfruns kvarter. Och bakom oss ligger Aladins ställe.
J o j z y ♛

awesome :3

2013-12-04 | 16:29:50
URL: http://jojz.blogg.se/
J o j z y ♛

awesome :3

2013-12-04 | 16:29:51
URL: http://jojz.blogg.se/
Sonny

OMG!!! Ser super mysigt ut!

Men måste säga: HÄLSA DEN DÄR DANIEL ATT JAG ÄLSKAR HANS MÖSSA 88888888D /dör/

Svar: hahaha de ska jag göra! xDD
MissNosebleed

2013-12-04 | 21:15:54
URL: http://behindthecurtains.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: