Efter BIGBANG Konserten!


Man fick tyvärr varken fota eller filma under konserten... så detta är alla bilder jag kan ge er tillsvidare, ska försöka leta upp någon video på youtube snart för det var verkligen huuuuur häftigt och mäktigt som helst!! Herregud vad jag och Sandra skrek! Hade det shit kul! Vill så gärna dela med dig och visa er... åh.
BigBang var helt otroliga, trodde inte att dom skulle vara så bra så scenen. Dom dansade precis hela tiden, sjöng som gudar, snygga som in i ***vete och väldigt roliga också! Dom pratade emellan låtarna och höll på och driva om varandras egna låtar och höll på haha xD
Dom hade sjukt bra japanska också, dom hade gjort sina läxor innan konserten, det märktes!
 
Men ah, sammanfattat- Det var otroligt på alla sätt. Min röst dog efter vilket är ett tecken på att jag var underhållen under hela konsterten. Alla bra konserter ska få publiken att bli hesa haha!
Ännu ett minne för livet och en sak som jag har upplevt här i japan! 
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

HERREGUD vad mycket folk!!!

2013-12-21 | 19:33:28
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Linnea

Oj vad mycket folk! Måste ha varit sjukt mäktigt :D

2013-12-22 | 13:34:32
URL: http://linnealikeslama.blogg.se
Karros :*

Haha lyssnar på dem själv här i sverige skulle bli as kul o se dem live ! kul att du fick göra det! <3 P.s du är min största förebild jag har din bild uppsatt på dörren :3 kram !<3 hade så kul på jullovet! ditt största fan <3

Svar: alltsåååå åhhh vet inte vad jag ska säga, du är för gullig! Taaack så otroligt mycket. Blir så glad! Massa kramar! <3
MissNosebleed

2013-12-23 | 14:02:42
Carro - en alternativ bloggerska

Fan vad awesome!! :O Kramisar Carro

2013-12-27 | 02:09:59
URL: http://quiethell.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: