Så mycket inspiration!!

 
Har fått så mycket fina nya läsare, bloggen går bra atm, skolan går bra, jag älskar livet här i japan och ja, det mesta känns riktigt bra just nu. Så inspirationen och orken ligger på topp atm!
Ville dela med mig lite av bilder som jag har inspirerats av de senaste dagarna, alla bilder är från min tumblr, bilden över länkar! 
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

åh gud dom där linserna är dom sötaste jag sett ♥__♥

2013-12-17 | 17:44:10
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Nini Le :3

Förlåt, men hur är blåmärken inspirerande? Tänker på de som blivit misshandlade av sina partners, och hur konstigt det måste kännas att se en sån bild i ett inspirationskollage...

Jag är en av dina nya läsare, och jag gillar din blogg jättemycket. Mest för att det är spännande att läsa om andra som lever ett annorlunda liv från ens eget. Verkar jättekul att flytta till ett annat land och uppleva mycket. Speciellt Japan där det skiljer sig från Sverige. Speciellt shopping- och matinläggen gillar jag :D

Hoppas du inte blir ledsen av blåmärkskritiken, jag blev lite fundersam bara...

Svar: Det är inte historien bakom blåmärket som är inspirerande. Lägger aldrig upp självskadande bilder som skärsår eller liknande! Det är blåmärkernas färger, blandningen, det är som om kroppen målar en tavla för att världen ska se. Det är konst. Och konst är alltid konstigt haha. Precis som vanliga tavlor. Det är heeemska historier bakom tavlorna men hur många känner till dom historierna? Det är själva TAVLAN som alla blir inspirerade utav- som jag (och många andra) blir av tex blåmärken.
Nej nej jag tar inte illa upp, blir glad att du tar dig tid för att fråga! Jag har satt min blogg i kategorin "konst-blogg" för att jag anser att ALLT vi gör är konst, vårt liv är ett konstvärk som vi jobbar på under hela vårt liv. Det blir bara vackrare och vackrare, det finns våra mörka fläckar men i slutändan är livet ett konstvärk. Så jag inspireras av det mest, bland annat blåmärkernas sätt att blanda och skapa färger! :)
Kramar
MissNosebleed

2013-12-17 | 17:55:24
URL: http://2-3-3.blogspot.com
Carro

Håller med i blåmärkskritiken ovan, likså med en naken kvinnokropp?


Svar: Hur kan en naken kvinnokropp INTE vara vackert och inspirerande? xDFast det var hela bilden som inspirerade mig, hennes hår, kropp, tatueringar, ah en bild säger mer än tusen ord och jag fann den bilden väldigt fascinerande och inspirerande som sagt! Ger dig lite samma svar som till den förra (så läs den), det är svårt att förklara men jag hoppas du förstår vad jag menar? xD
Tack så mycket btw! Kramar
MissNosebleed

2013-12-17 | 19:04:14
Carro

Men i övrigt så älskar jag dock din blogg :)

2013-12-17 | 19:36:53
Katsikai

Ganska coolt kollage! :;) Älskar din blogg,har själv tappat inspiration en till min eftersom jag är så tråkig att jag bara skriver depp-inlägg döhöhöhö! Men med hjälp av inspirationen från din blir jag så glaad!

Svar: nämen åhhh vad glad jag blir! Vet inte vad jag ska säga :')Men depp inlägg måste man få finnas också, men är inte alltid glad, och det hjälper verkligen att skriva av sig! Har gjort det mycket själv så vet precis!
Kramar!
MissNosebleed

2013-12-19 | 12:50:51
URL: http://katsikais.blogspot.com



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: