WTF?!

 
Hela säsong 4 har vart en besvikelse om ni frågar mig. Jag och Malin o Elin (som har suttit och kollat på säsong 4 nu här i japan tillsammans) tycker alla att den här senaste säsongen har försökt lite för mycket. Med konstig musik i bakgrunden i helt fel scener och konstiga frågor som växts har gjort en här säsongen en aning... sämre än de förra. Men det här senaste avsnitten var hur spännande som helst! Kunde inte andas under hela avsnittet. Men att dom väljer att pausa efter det här avsnittet, mitt i säsongen, mitt i sån otrolig spänning, vafan tänker dom med?

Förlåt men jag blev sååå irriterad när avsnittet var klart. Var tvungen att skriva av mig lite.
Anonym

Jag tycker att den nya säsongen är MYCKET bättre än den förra! Den förra var ju bara fylld med konstig musik, + att dom "hoppade" så hastigt mellan alla karaktärer... :(

Svar: Jag kollar igenom hela The Walking dead nu med tjejerna för att en annan kompis ska hänga med från början, och upptäckte som du sa att det är mycket musik i bakgrunden i tidigare säsonger också som jag inte har tänkt på, men tycker fortfarande att dom har fått in musiken bättre där än nu, har också hört att det är en ny kille som hjälper redigeraren att fixa dom nya avsnitten så det kanske är därför jag inte har fått samma känsla som de andra säsongerna? Men smaken är som baken, vi tycker alla olika, de senaste avsnittet var som sagt huuuur bra som helst så hoppas att de fortsätter så framöver! :D
MissNosebleed

2013-12-07 | 17:53:55
Pennsi

Tycker om alla säsonger sjukt mycket, men känner att jag blivit mer upprörd den här säsongen fan alla bara dör ju! Skit bara händer kan de inte bara få vara lyckiga?!?!

Svar: hahaha men precis! Tänkte samma sak nu när dom var tvungna att lämna fängelset... perfekt ställe ju, OCH BEBISEN, vafan hände med bebisen? :(
MissNosebleed

2013-12-07 | 20:03:02
Anonym

Mycket bättre än säsong 2 och 3. Men säsong 1 är ändå bäst.

Bebisen är död, du kanske borde läsa serien, den är mycket bättre än tvserien.

Dom har alltid pausat mitt i säsongen under juletider så ser inte vad problemet är, de flesta serier gör så.

Vad menar du med konstig musik?

2013-12-08 | 15:07:03
Cookie

dem gör så i alla säsongen juu.

säsong 2: är när dem är i ladan och hittar sophia
säsong 3: merle och daryle eller vafan dem heter ska ju slåss.
sen nu i säsong 4 slutar det såhär. haha dem gör alltid sånt.
jag tycker denna säsongen är mkt bättre än dem flesta för det blir så mkt gullande osv. men asså dem har missat MKT och gjort MKT fel på tv serien eftersom i serien så dör carol inte sophia och maggie tar hand om sophia maggie har flera syskon som lever och beth finns inte äns. lori dör inte förens detta avsnittet som sänds nu och då blir hon skjuten av lilly lori rammlar och bebisen dör genom att bli krossad av lori. lixsom dem missar hur mkt som helst haha.

2013-12-08 | 16:41:45
URL: http://cookielicious.blogg.se
Lilly

Jag tycker som dig att det var dåligt att dom slutade nu när det blev så jävla spännande. Nu ska man sitta på händerna i typ 2 månader...Kommer ju dö! Kommer dock få se The walking dead på min sons födelsedag den 8e feb om den har kommit då dvs. :D

2013-12-08 | 21:19:11
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Lilly

Förresten jag hatar att Daryl inte är med i serieböckerna. :( Dökasst!

2013-12-08 | 21:20:20
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Bra cliffhanger :D

2013-12-09 | 10:52:08
URL: http://www.xn--annard-0xa.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: