Q/A

 
 
Svar på frågor som inte fick plats i videon och som inte hade något med blod att göra:

Eftersom du får näsblod så ofta så kan jag bara komma på en sak som ofta får just följden näsblod. Knark. Har du prövat på någon sorts drog eller håller på med någon, helt ärligt?
Nej jag håller inte på med någon slags drog. jag har bara prövat alkohol, tobak och cannabis som säkert 80% av alla tonåringar också redan har testat. Jag har aldrig testat Heroin, Kokain eller Barbiturater (och tänker aldrig testa dom drogerna heller) som ofta får följderna näsblod och som säker du tänkte på?
 
När började du gilla Japan?
gilla? Du menar ÄLSKA?! Nä men oj de var en svår fråga... har älskat, eller haft intresse i östasien så länge jag kan minnas men mitt stora intresse för just Japan utvecklades när jag gick i 7:an-8:an om jag minns rätt. Det var då jag började kolla på anime och lärde mig skillnaden på Kina och Japan (trodde först att dom länderna var likadana/ samma sak från början) hahah.
 
När ska du till Japan och hur länge ska du vara där?
I oktober drar jag och ska bo och studera där i ett underbart år! <3
 
Vad är det bästa konsten du gjort?
Bästa vet jag inte men det är den teckningen jag har blivit mest nöjd med iaf! Satt i fyra timmar med denna teckning vilket är det längsta jag nånsin har arbetat med en teckning! Gjorde den för 3-4 år sedan så ser nu att jag skulle kunna fixa den en massa. Men det är nog endå min favorit x)
 
Hur många unika besökare har du i veckan?
Och om du någon dag i framtiden vill träffa dina läsare?
Oj kollar aldrig min statestik på bloggen för antalet läsare har ingen större betydelse för mig, egentligen. Räcker med att det finns någon som gillar det jag gör och blir inspirerad så är jag nöjd. Har inget mål att bli "topp bloggare". Bloggar för min egen del och för dom som gillar min blogg såklart!
Men nu när jag kollade så har jag allt mellan 5 000 unika i veckan (om jag räknade rätt).
Och jag skulle självklart vilja träffa mina läsare en dag! Skulle vara super kul! Men tror jag har för lite läsare för att kunna ordna en "blogg träff"... däremot är det alltid lika trevligt att stöta på er på stan eller på event!
Ska bli bättre att meddela er läsare om vart jag befinner mig på bloggen så kanske fler kan "stöta" på mig ute? ;;;D
 
När har du nästa frågestund om allt möjligt?
Ingen aning. Vill ni att jag ska ha en frågestund om allt möjligt igen? :o
 
Jag undrar en grej om din pojkvän. Hörde bara rykten om att han låg med Moa (epicfaiil) och jag undrar om de stämmer?
Den här frågan har, som du skrev, ingenting med mig att göra. Detta är mellan Pontus och Moa så jag har ingen rätt att varken svara på den eller nämna något överhuvudtaget. Denna fråga får ni ta och fråga moa eller pontus själva (pontus kan ni få tag på på facebook) för jag har som sagt ingen talan i det här alls.
 
Sam ~ *

Jag har aldrig blött näsblod. o-o

Svar: Aldrig? som i Aldrig? O.O
MissNosebleed

2013-02-13 | 14:40:02
URL: http://simsky.blogg.se
Carro - en emo/scene bloggerska

SJUK LÄSKIGT!! Fick näsblod när jag såg videon o.O Kramisar Carro

2013-02-13 | 16:09:06
URL: http://quiethell.myshowroom.se/
Björkenstein

Åh vilken gullig röst du har!

Svar: aaaw taack xD
MissNosebleed

2013-02-13 | 19:58:34
URL: http://www.nattstad.se/bj%C3%B6rkenstein
Caisa-fmds

Grymt fin teckning! Men jag undrar om du skulle kunna ha en frågestund om ditt hår snart? Det är nog inte bara jag som har frågor om det, det är så underbart;_; Kram Caisa:*

Svar: Åh tack å mycket!Absolut kan jag det! Tror jag kör igång en stor frågestund snart där ni kan fråga preciiiis vad ni vill snart! ;)
Kramar Louise Nosebleed!
MissNosebleed

2013-02-13 | 21:14:31
URL: http://fmds.blogg.se
malin

vill jätte järna att du har en fråge stund om allt möjtigt snart

2013-02-17 | 22:03:27
Björkenstein

Från ingenstans såhär lagom efterblivet vill jag bara säga att det är väldigt avslappnande att sitta och lyssna på dina videos medan jag kollar runt på andra sidor xD /Wierd_tjej_95

2013-03-20 | 21:25:17
URL: http://www.nattstad.se/bj%C3%B6rkenstein



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: