:'(

Kliar och bränner en massa! Och det konstiga är att bölden inte är helt rund heller, den är typ fyrkantig eller något, tror det är för att den har "fäst" sig på benet i armen eller något :s
Bölden sitter precis över där jag gjorde pricktestet för pälsdjur. Och om det är såhär min kropp idag har börjat reagera på pälsdjur börjar jag bli lite orolig... såhär har det aldrig blivit efter något pricktest tidigare i mitt liv :o
 
Någon annan som har fått eller sett liknande förr? några tips till uppskrämda mig? :(
Carro - en emo/scene bloggerska

Aww, testa att lägga is på de, när jag får små sådana bölder av sådana test brukar jag ta några iskuber i en handduk och hålla det på, slutar klia och svullnaden går ner lite, iallafall i mitt fall :) kramisar Carro

2013-01-29 | 15:23:33
URL: http://quiethell.myshowroom.se/
▲ J0Z

men usch :/ Ja har bara gjort ett pricktest å då fick ja bara stora röda prickar av de ja va allergisk mot.. kan de vara så att inte området på huden blev nog tvättat innan testet så att du lyckats fått en infektion av något slag?! för när man gör testet så reagerar kroppen direkt, så detta verkar ju konstigt :/ Du borde nog åka och kolla på det där!

2013-01-29 | 16:23:51
URL: http://bedeliciious.blogg.se
Hanna

Eftersom testet görs på huden så tror jag inte att det är en infektion. Jag tror det är en allergisk reaktion. Testa med antihistamin tabletter och om det inte går över så kolla upp det. Du kanske behöver något starkare.

Svar: Ah nä men precis! Köpte alsolsprit som jag har använt lite idag, men om det inte går över får nog kolla upp det ja :// Kramar!
MissNosebleed

2013-01-29 | 16:37:38
melinda

jag fick också sån där stor svullnad när jag hade gjort pricktest, fast på gräspollen :/ det la sig efter någon dag!

2013-01-29 | 16:48:05
URL: http://fckingcrazy.blogg.se
Caisa-fmds

Oj fy vad hemskt:( försök med is eller något! Kram Caisa^^

2013-01-29 | 16:50:32
URL: http://Http://fmds.blogg.se
Sonny

Stackare! :c

Jag blir sån av myggbett. Får jag tillexempel ett myggbett på handen så svullnar hela handen upp.. x(

Vet dock inte vad man ska göra för att förminska det.. Jag brukar lägga is på det fast mest för att det känns bättre. Sen brukar jag nog ta massa olika salvor.

Hoppas det blir bättre snart<3!

Svar: Jaah jo, jag brukar ockå svälla upp när jag får allergiska reaktioner, mot tex getingar eller frukter och ibland hundar. Men aldrig från så små stick som man får under pricktest :o
Taaack söta du! <3 kramar!
MissNosebleed

2013-01-29 | 18:54:00
URL: http://SonnyDenzmorez.devote.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: