Nyårslista förfan!

Hittade en awesome nyårslista hos Addiehero!
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ohja massa! Tog studenten (som såklart är en huge thing), åkt flak, studentfest och allt som hör till studenten!
Några saker som jag tyvärr inte kan nämna här... och en massa annat som jag inte kommer ihåg atm :(

Höll du några av dina nyårslöften?
Nopp. Lyckas aldrig hålla mitt nyårslöfte (sluta riva sönder fingertopparna) hur många år jag än försöker :c

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näpp

Dog någon som stod dig nära?
Ah kan man nog säga... räknar varje dag som går utan den personen

Vilka ställen utomlands besökte du?
Teneriffa blev min resa iår! :D

Vilket/vilka datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
3de augusti<3

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mycket sjuk faktiskt, brukar ha världens sämsta imunförsvar. Men har fått något astma anfall på tunnelbanan någongång, Alkoholförgiftad så jag spydde i flera dagar (värsta jag har vart med om!!!)

Bästa köpet?
Måste nog vara mina creepers. Använt dom i stort sett varje dag sen jag köpte dom xD

Vad spenderade du mest pengar på?
Har försökt spara hela året så har ingen aning faktiskt... kläder skulle jag tro :/
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Klart! Massa saker har gjort mig glad iår! 
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
PSY- Gangnam style??!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hade nog mitt livs svåraste månader där i september-oktober. Men annars har nog det här året vart gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Gått mer i skolan. Vart mer aktiv och såntdär shit.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Slöat

Hur tillbringade du julen?
Men familjen! <3
 
Blev du kär i år?
Var redan kär sen innan ;)
 
Hur många one night stands?
Har haft pojkvännen under helaaa året såattah öhö

Favoritprogram på TV?
The walking dead och Misfits.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nja ne. nä snarare tvärtom :)

Bästa boken du läste 2012?
Inte läst en enda bok sen 8an i grundskolan, påbörjat en massa men aldrig läst ut något sen dess xD

Största musikaliska upptäckten?
Lana Del rey<3 

Något du önskade dig och fick?
En ny dataaaa

Något du önskade dig men inte fick?
Ah, något jag har önskat mig i hela mitt liv men fick avboka...

Årets bästa film?
Måste nog vara Cabin in the woods och Life of Pi!

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Hahaha minns inte ens min födelsedag iår! säger väl allt? xD

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Aaaaah men gjort är gjort!

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Egen

Vilken kändis var du mest sugen på?
Oh hohohohoo

Planer för 2013?
DRA TILL JAPAAAAN! studera design! Bo i mitt drömland med min älskling och mina bästa kompisar!<3
Samt Tatuera mig, färga håret, pierca mig och det där vanliga tjaffset ;)
 
Vad ser du mest framemot med år 2013? 
Allt som jag nyss nämnde? :D
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? 
Man får alltid hoppas!

Har du några löften inför år 2013?
Försöka sluta bita på fingertopparna och må lite bättre iår med.
 
Har du haft ett förhållande under 2012? 
Jaaaaaah och lyckades hitta världens bästa också :'3

Bästa minnet från 2012?
Oj... har ett jätte starkt minne då jag tittade ut från flaket, dygnblöt med öl och pommac, blå i hela fejan från någon målafärg jag blev mulad med, döv från all hög musik, hes från all skrik och yr från all sprit, och jag minns att jag tänkte Fyfan vad skönt! Skolan är slut och nu ska jag börja leva! Äntligen.
 Vene riktigt vad jag tänkte på mer än det just det ögonblicket, men minns bara att jag tänkte på en massa massa bra saker, som var och som skulle hända och kände en glädje jag aldrig känt förr!
Jag tog in ögonblicket jävligt bra med andra ord xD
Vad var det bästa som hände 2012? 
Oj svår den med haha. Studenten. Att jag skaffade mina första tatueringar. Och så

Vad var det sämsta? 
När jag blev alkoholförgiftad. HATAR att spy... och då jag förlorade en mycket viktig person. Såklart.

Fick du många nya kontakter? 
Nä, inte så många alls faktiskt. 

Är det något du saknat 2012 som du vill ha 2013? 
Ork. Och något jag försöker bygga upp varje år- migsjälv.

Största misstaget? 
Tror inte på misstag :)
Lisa

Heej! :D Jag har en blogg med mina 3 bästa vänner, vi skriver om det vi gör på dagarna och mycket mer, kolla gärna den! http://keytolife.blogg.se/
Vilken fin blogg! :D
Kraam!

2013-01-14 | 17:10:38
URL: http://keytolife.blogg.se/
Caisa

Trevligt minne! Haha har samma syn på studenten, DÅ kan man börja leva. Skolan är inget jag gillar...
Men det är ju 4 år kvar...^^

2013-01-14 | 18:40:22
URL: http://Caisass.devote.se
Susanne

<3

2013-01-15 | 01:09:21
URL: http://skapmat.blogg.se
cookie

du vet om det va att du kan ladda ner The walking dead ist för att vänta LÄÄÄNGE på att det ska komma ut på kanal 11? ^^
nya avsnitt kommer den 10:de febuari i usa. dvs redan den 11 kan man se det LÄNGTAAAR!!! :)

2013-01-19 | 18:01:37
URL: http://cookieliciouse.colin.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: