återigen!

Eftersom vi sist var där (jag, pontus och tjejerna) bara satt och väntade framför scenen i 7 timmar på 30STM blev vi sjukt sugna på att åka lite karuseller också. Så, vi bestämde oss för att ta en hel dag på Grönan då vi endast åker krausellerna! :D
Tycker dock inte att några karuseller på grönan är något vidare läskiga... jag är lite av en adrenalin-tjej som älskar när det pirras i magen och efter min resa till Florida för något år sedan då jag åkte alla värstingar till karuseller (som tex Hulken, Cheetah, Kraken, Manta mm) känns grönan lite mesig i jämförelse :/
Men jag vill gärna testa den nya som har kommit (får se om den är något), vinna en massa söta gossidjur och umgås med mina underbara vänner såklart! :D
Anna

Håller med dig om karusellerna! Dom är inte speciellt spännande. Tror dock att dom på Liseberg är bättre. Ska dit för första gången om 2 veckor! :)

2013-07-22 | 10:20:38
URL: http://mesboll.blogg.se
Sofie

Åh, vad fin du är!
Jag gillar stämningen på grönan, det gör så mycket. Förutom i köerna då, hahah. Karusellerna är najs också :)

2013-07-22 | 11:42:36
URL: http://dropthisdead.blogg.se
Nathalie

Hej! Åh blir jätteavundsjuk när jag läser att du ska till japan och plugga, har även tankar själv på att jag ska dra dit och plugga när jag gått ut gymnasiet, men ska börja spara pengar till en sommarkurs i Tokyo redan nästa sommarlov, ser såååå sjukt mycket fram emot att få åka till japan! '
Men iallafall, hade en liten fråga, hur länge ska du studera? ^^

Svar: låter som en superbra idé ju! tycker jag att du ska göra! :Dett år precis ungefär, kommer tillbaka nästa oktober! ;)
MissNosebleed

2013-07-31 | 19:24:39
URL: http://snoorf.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: