Fick reda på en sak...

Alltså ÅHH kan inte vara mer avundsjuk... Pappa ville fira sin födelsedag utomlands iår så då fixade han en resa till Maldiverna för oss i familjen. Och det typiska är att han fyller år bara några dagar efter att min skola har börjat. Så jag befinner mig alltså i Japan, i ett klassrum, pluggar, medans min familj drar på den ultimata drömsemestern till fucking MALDIVERNA!!
Såg ett avsnitt av Keeping up with the Kardashians där dom tar en familjesemester till Bora Bora och tänkte direkt "Dit måste jag ta mig nångång i livet!" och så bokar pappa den resan när jag inte ens kan följa meeeeed :'(
Men men, ska inte klaga. Jag får ett helt annat minne för livet och att bo i Japan har vart en dröm betydligt mycket längre än en semester på Maldiverna. Så ah!
Sam ☆

Vad typiskt. >: Men det är ju såklart värt att åka till Japan istället, och du får säkert chansen att åka dit senare också!

Svar: Jaaah de hoppas jag verkligen! :3
MissNosebleed

2013-07-03 | 20:31:33
URL: http://simsky.blogg.se
Caisa-fmds

Åh typiskt!!! Kram Caisa

Svar: jaah verkligen... :c
MissNosebleed

2013-07-03 | 21:59:36
URL: http://fmds.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: