They are silent guardians, lil' watchful protectors. Dark knights

 
Jag älskar fladdermöss! Tycker som är så söööta och creepy. Plus att dom gillar blod, precis som jag XD
Haha nä men läste nyss att The World Health Organization registrerar ca 655.000 dödsfall i malaria varje år (många experter tror att detta antal kan vara mycket högre). Och om inte fladdermössen åt myggor har de beräknat att detta antal skulle mer än de tredubbla! Inte alla fladdermöss äter myggor, men de fladdermöss som äter myggor sparar över 1 miljon människoliv varje år! Trotts detta hatar människor fortfarande fladdermöss... :(
Pam-RandompiecesofaMind

det visste jag inte=)....
har alltid tyckt att fladdermöss är intressanta o det hade varit coolt att se en i verkligheten^^...

Svar: Jaah visst hade det? :o Jag längtar tills jag ska gå på zoo i japan och få se lite mer "exotiska" djur än vad det finns här i sverige, som fladdermöss tex :D
MissNosebleed

2013-07-13 | 14:20:00
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Annika

Fin blogg :)

2013-07-13 | 14:35:57
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Anonym

Fladdermöss finns i Sverige, 19 arter för att vara närmare bestämt. Det är bara att gå ut på ett fält eller lite "öppnare" plats så lär du med 99% säkerhet se en... Hemma hos oss bor det ett gäng vid kyrkan, ocj jag bor ändå i Stockholm, så ja..

Svar: ah vet, har massa på mitt lanställe! Ser nästan fladdermöss varje natt när eftersom vi bor vid havet nära ett stenbrott :)
MissNosebleed

2013-07-14 | 22:33:15
Dainty Decibel

Mkt mysigare och sötare än fjärilarna iaf ;P

2013-10-07 | 18:12:36
URL: http://daintydecibel.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: