Dålig dag

Idag har det vart en riktigt dålig dag. Ni vet en såndär dag då man känner direkt när man vaknar att den här dagen kommer att bli piss? Så jag beslutade mig för att inte gå upp ur sängen idag alls höhö. Har legat och kollat på Keeping up with the Kardashians (som för övrigt ÄGER!) hela dagen och ätit knäckemackor :3 
Fast var tvungen att gå upp ur sängen när jag kom på att min stuga måste städas och nu när jag ska laga mat till syskonen. Annars har det inte hänt så mycket mer för min del xD
Hoppas er dag har vart roligare?
Carro - en emo/scene bloggerska

Min dag har varit sjukt dålig. Började med att jag blev idiotförklarad för att jag glömt en sak på matten, roliga va att det var av en kille i min klass som inte ens kan vad pi är -.-' Sen fick jag reda på att en tjej i min klass snott min A-uppgift till religionen och "bara gjort om lite".. Och sen blev jag nästan nedputtad i trappad av en idiot medan hon skrek att jag är en av de äckligaste personerna hon någonsin sett + att jag har en äckligt ful stil. Sen har min pojkvän varit helt off hela dagen :( Kramisar Carro

Svar: PÅ RIKTIGT? Jag ska putta ner henne i trappen. Förtjänar hon men nej det kan man inte göra... Men endå! USCH vad arg jag blir. Tål inte personer som trycker ner andra personer! VAFAN?Förlåt. Jag lider med dig... som du kanske märker? Men hur är det nu då? Förlåt för segt svar btw :(
Massa kramar!
MissNosebleed

2013-05-29 | 21:53:59
URL: http://quiethell.blogg.se/
Lilly

du är så himla snygg :c

2013-05-29 | 22:17:07
URL: http://thavampyrbarn.blogg.se
lynn

så vacker!
min dag har vart helt okej endå (:

Svar: tack söta du!Åh awesome! :3
MissNosebleed

2013-05-29 | 22:42:46
JULIA.

Åh du är fin!

Svar: aaw tack söta du! <3
MissNosebleed

2013-05-31 | 15:52:26
URL: http://juliasphotography.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: