läsarfråga

Haha både ja och nej. Jag pratade med min pappa om gym, hur dyrt det är osv, och sen nästa dag satt han ute i vårt "mysrum" (där vi hade två mysstolar och en brasa) och började bygga ett gym där istället!!
Han blev klar samma dag och det blev super fint! Han satte upp min gamla ribbstol (som jag använde i mitt förra rum när jag tränade truppgymnstik), satte in yogamattan och yogabollen, min brors hantlar, köpte in en spinningcykel samt satte in en musikanläggning. 
Min pappa och bonusmamma är helt sjukt gulliga ibland :'D
Rummet är helt gjort i glas, taket också, och man kan öppna glasdörrarna från båda sidor. Man kan alltså med andra ord ha rummet helt öppet på tex sommrarna så det inte blir lika varmt!
Glastaket. Det är supermysigt att köra yoga på kvällarna när man kan titta upp mot stjärnorna :3
Och på bilden under kan man se min lilla stugaaah!
 
Carro - en emo/scene bloggerska

Haha nice! :D
Sv; Tack så jätte mycket ^^ Kramisar Carro

2013-05-02 | 08:01:01
URL: http://quiethell.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: