Starta eget?

Har i precis hela mitt liv haft ett väldigt stort intresse och behov av att skapa! Har säkert hundra olika böcker/tidningar/kollage som jag själv har gjort utifrån mina intressen.
Så, har därför alltid blivit sagd att jag borde utnyttja den egenskapen och känner även själv att det är de jag vill göra i framtiden. Har länge funderat på eget klädmärke men det känns för orealistskt, inredning, designa möbler, arkitekt och massa massa annat. Och jag tror jag äntligen har kommit på något helt perfekt för mig! Men det är som sagt i framtiden. Skulle aldrig vilja ta ett så stort ansvar som att starta eget just nu som 20åring!
Jag vill fortfarande vara ett barn några år till. Resa, se världen. Plugga klart och bara ha kul!
Men jag har som ni kanske redan har läst här i bloggen gått på kurser och lektioner om att starta eget, så kan atm inte låta bli att sitta och planera liteee iaf inför framtiden haha xD
Anna

Låter jätteskoj ju! Att designa saker skulle vara roligt som fasen :)

2013-05-16 | 17:38:37
URL: http://mesboll.blogg.se
Carro - en emo/scene bloggerska

Oh, låter sjukt spännande! Har också hela mitt liv haft ett sjukt behov av att skapa saker och har en liten dröm om att starta något eget när jag blir äldre :) Kramisar Carro

2013-05-16 | 17:53:42
URL: http://quiethell.blogg.se/
Pam-RandompiecesofaMind

Låter bra=)...

2013-05-16 | 19:28:39
URL: http://punkpoeten.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: