Attack on Titan galningar!

Jag visste att Attack on Titan är den animen alla tittar på just nu och att den är populär, men att den är såhär stor visste jag inte!? Den syns verkligen överallt, låtarna spelas överallt och ah, den är överallt här!!
Vilket jag självklart inte har nått emot, älskar ju attack on titan! :D
Denhär skylten (på bilden över) skrämde vettet ur mig btw! Skulle gå in i en affär och tittar upp och såg dom där ögonen. Jag flög bakåt och pep av skräck... de va pinsamt :(
Anonym

vem är din favorit i attack on titan? :)

Svar: LEVIIIIIIIIIIIII!!!! LÄTT, HAN ÄGER BALLEN AV ALLA! :D sjdå?
MissNosebleed

2013-11-16 | 18:07:41
Chibi (≧∇≦)/

åh, gud är jag den enda som inte gillar attack on titan så mycket? X''3 Seriöst, typ inget händer förutom precis i slutet och i början. Också är det typ medeltiden och i Tyskland! haha... Det är nog jag som är konstig eftersom den är så populär (; ̄д ̄)

2013-11-16 | 19:13:49
URL: http://chibimw.blogg.se
Anonym

Min är också Levi!! :D

Svar: waaaaah!! :D
MissNosebleed

2013-11-17 | 20:40:12
Lee

Åååh jag är så avundsjuk på dig just nu D: *fangirl*
Kunde inte låta bli att lägga märke till att Free! var där bredvid också, hehehe

2013-11-20 | 19:23:26
URL: http://clover.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: