Bilder från

Först ut! Var HUR NERVÖS SOM HELST! Darrade innan, man kunde verkligen se skillnad på in första gång (den här) och mina tre andra, men gjorde ingen tabbe iaf så jag är nöjd xD
Vackra Yuuki och Freddy i coola street kläder!
Och här är jag och Freddy med "fun-kläderna", min klänning var hur söt som helst! :3
Celine hade fått uppgiften att fota en massa men hon kunde såklart inte låta bli och filma dansarna innan så minnet tog slut efter min andra gång... Haha, ska försöka göra en video så ni kan få se alla mina outfits jag bar!
 
Annars var dagen sjukt händelserik! Började dagen med att vakna kl 4-5 på morgonen och möttes vid skolan 06:30 av en dagisbuss som vi modeller skulle klämma oss in i haha, den var hur söt som helst, säterna var så otrooooligt små, min rumpa fick inte ens plats på sätet xD
 
Sen när vi kom fram till Pasifico blev det fullt ös på en gång! Smink, hår, kläder, övade gång, poser, allt! Och kl12.00 var showen slut!
Jag hade det hur kul som helst!!! Fick som jag hade förväntat mig värsta adrenalinkicken efteråt och ville göra om allt igen hahah :D
 
Sen efter showen så möttes jag upp av en massa gulliga kompisar som hade suttit och kollat på och hejat. Vi drog alla till en japansk resturang för att äta lunch (ska berätta mer om lunchen sen), efter det gick jag hem och tog en powernapp i två timmar för att orka med efterfesten som var till för alla dom som hade deltagit i showen. Det var superkul och hela dagen var ett minne för livet!
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Åh vad roligt! Kändis hihi ;)

2013-11-10 | 09:59:34
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Johanna

alltså åh vad kul :D
verkar sjukt underbart att vara i Japan!

2013-11-10 | 10:01:57
URL: http://overklighet.blogspot.com
Annika

Grymt snygg bloggdesign!

2013-11-10 | 11:08:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
OMPII

Åh, måste ju vara super coolt! ;) Som värsta modellen^^ C:
Du kanske blir kändis däär! :D hahaha :3

2013-11-10 | 12:18:59
URL: http://ompiiworld.blogg.se
Anonym

Du var jättefin !!! Hälsning Marina

Svar: tack så mycket Marina! <3
MissNosebleed

2013-11-10 | 19:57:40



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: