かながわいんたなしょなるファンクラブ.

Kvällen var superrolig! Daniel och Sandra (som som höll tal och som är på bilden under med en lärare från vår skola) var superduktiga! 
Åt en massa, försökte prata japanska med en massa, och fick höra att jag liknar Avril Lavigne en massa! Fem gånger faktiskt, från olika personer. Har hört de på bloggen förr ett par gånger men så lik henne är jag ju endå inte, right? :(
Ellervisst, japanerna kanske kopplar mer till min och hennes stil (inte för att vi har lika stil för fem öre) men det ser likadant ut för personer som inte kan skillnaderna mellan alla allternativa stilar, antar jag? jag vet inte...
Som vanligt när man befinner sig kring en massa ungdommar- man blir en kändis haha. Nä men alla kommer fram och ska prata, ta foton, fråga efter facebook, Line, Skype, hahah.
Jätteroligt, alla är lika gulliga!
Det går inte att ha dåligt självförtroende här i Japan btw. Alla ger en beröm, precis allt och alla hela tiden, vart som helst och när som helst! Dessa personer kunde inte sluta med att ge beröm över hur blåa ögon jag hade, mitt blåa hår, min piercing (japaner blir alltid lika fascinerade över min piercing och uttöjning av nån anledning), så att ah var helt röd i ansiktet hela kvällen hahah!
Men det är de underbara med japaner. Dom är  verkligen inte rädda för att ge någon en komplimang. Man kan gå längst gatan påväg till tåget eller vad som helst och man kan höra folk som går förbi säga högt "Kirei!", betyder typ Vacker. Japaner är för gulliga<3
Donja

Gud, jag är så avis på dig ;) Vill också åka till Japan!

2013-11-25 | 20:05:34
URL: http://girlfriendsorgirlfriends.blogg.se/
Lara&Lucy^^

så nice :D men du är söt, men japanerna har också strikta regler o mycket det är med att utesluta andra som bor där och som inte är japaner. Vet inte om du har märkt ngt eller så. men dem har mycket stränga regler och de här med att tappa ansiktet är typ de värsta som kan hända dem. har ni inte fått höra ngt av vännerna och såhär?

2013-11-25 | 21:35:28
URL: http://artoholic.blogg.se/
Lee

Vad söta ni är :D

2013-11-26 | 11:19:20
URL: http://clover.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: