Lunatic Lemony Lollipop

Idag har jag haft fullt upp enda fram tills nu! Slutade skolan kl 17:00, gick direkt till Designklassen för att öva runway och matcha in med ett band som ska spela innan oss på lördag. Så det tog över tre timmar... suck det var jobbigt. Sen gick jag, Akseli och Sara och åt middag, där stötte vi på Freddy (som också är modell med oss), så vi alla åt tillsammans, och sen gick vi alla till Donki och kollade runt. Och sen gick jag hem xD
Har pluggat en massa också, fick en Kanji bok idag så fick en massa läxor. Skönt för mig dock för kan redan de flesta kanji hihi (för att jag har pluggat kinesiska i tre år för er nya läsare).
Denna skönhet köpte jag idag btw:
Ska bära den sen när jag har färgat håret och inte orkar fixa håret, för tänkte färga nått liknande som denna peruk, minus det lila, gillar verkligen inte färgen lila xD
Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil

Åh vilken fin peruk!

2013-11-05 | 23:39:16
URL: http://sibba.blogg.se
lynn

har lila hår :(

Svar: alltså lila är inte snyggt enligt MIG, på MITT hår,JAG gillar inte färgen lila. Det ser säkert superfint ut på dig, och om DU gillar färgen lila och är nöjd så är du det! Hoppas du förstår vad jag menar xD
MissNosebleed

2013-11-06 | 00:22:22
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Hur mycket kostade den där? ^^

2013-11-06 | 17:43:20
URL: http://neapocalypse.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: