Ueno Zoo

Idag drog jag och tjejerna, Sandra, Daniel, Akseli, och fyra nya kompisar, Ri, Owei, Yang och Hou!
Vi åkte till Tokyos kända Ueno zoo (där Anthony friade till Kalel för er som ville veta de hehe).
Vi hade det supertrevligt! Tjejerna försökte prata kinesiska med dom nya fyra kompisarna medans vi andra försökte prata japanska med dom haha!
Någon som känner igen denna Pikachu? ;D
Vi var jätte exalterade att få se riktiga Panda björnar hela dagen, det var reklam för dom precis överallt, men sen när vi väl kom dit så log alla bara och sov så långt bort från glaset som var möjligt... lite synd. Men söta var dom, och stora! :o
Älskar pandor för er som inte visste det, känns coolt att få se mitt favoritdjur och ett sånt oerhört ovanligt djur!
trött ugla<3
mäktig tiger!
Hou och Ri med en läskig get... Tycker inte om getter... Känns bara som om alla ville stånga mig och bita mig i baken :(
Såg en helt ny kattras idag btw! den var större än ett lodjur, såg ut som en kattunge, klättrade på berg och pinnar som en leopard och var hur charmig som helst! Någon som vet vad denna ras heter? :o
Saknar två Kineser, och mig. Annars var alla med på bilden!
Och Zoo't låg så himla häftigt. Mitt inne bland höghusen men har endå lyckats göra så att man får en djungelkänsla inne i zoo't. Super coolt!
Träffade på mitt andra favoritdjur. Dog lite där med :')
Träffade även på en massa söta fladdermöss. Men där inne var det så mörkt så kameran ville inte ta bra bilder...
Samt att kameran dog efter halva dagen. Suck. Så i nästa inlägg så visar jag vad vi gjorde resten utav dagen med en digitalkamera xD
rocktjejen

fina bilder

2013-11-04 | 17:48:08
URL: http://ellian.webblogg.se
Johanna

alltså ååh vad fint!
pikachu :'D
och pandor är typ det bästa som finns <3

2013-11-04 | 17:59:23
URL: http://overklighet.blogspot.com
asdfghjkl

Tjejen till vänster på fjärde bilden räknat nerifrån ser ut som Jennifer Stone som spelar Harper i Magi på Waverly place!

2013-11-04 | 18:20:39
Hanna

Åh när jag var i Japan bodde jag i Ueno, helt underbart.

Går inte en dag utan att jag saknar ihjäl mig D:

2013-11-04 | 19:40:06
URL: http://randigaprickar.blogg.se
Linnea

Omg var det en axolotl? De är så underbara! :D

2013-11-04 | 22:00:24
Anonym

hur har du lärt dig japanska ?

Svar: jag studerar ju japanska här? samt att jag lever ju i japan så måste använda språket i princip varje dag så xD
MissNosebleed

2013-11-05 | 03:44:35
Pallas katt

Jag tror att katten är en Pallaskatt c: det är typ en av de äldsta kattraserna eller så, från istiden c: tror dock att det där är en unge! Man kan inte ha dom som husdjur har jag läst också</3

2013-11-05 | 10:31:08
Lilly

Vilket intressant kattdjur du hittade. :o Vill med veta det.

2013-11-05 | 22:56:46
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: