Cancergurka?

sitter i sängen, pratar med min tustus och äter cancergurka! haha nä har gjort en sallad med en gurka som jag var tvungen att smaka, den ser så otroligt skum ut, med bubbler/tumörer på xD
Smakar inte så speciellt annorlunda från de svenska gurkorna men det kan bero på all min japanska dressing?
haha, hade ni vågat smaka denna? 
Johanna

den ser väldigt läskig ut faktiskt :c

Svar: hahah ellerhur xD
MissNosebleed

2013-10-30 | 20:57:10
URL: http://overklighet.blogspot.com
Blue

Får rysningar av gurkan. Har typ värdens starkaste trypophobia. Och skulle aldrig våga ens gå in i samma rum som den gurkan. Bara genom att kolla på den så får jag rysningar i hela kroppen, en väldigt obehaglig känsla fast kan ändå inte slit blicken av av den. x/

Svar: vadå för att den ser annorlunda ut? :o
MissNosebleed

2013-10-30 | 23:12:25
Anonym

Ah det är Goya! :D Super bittert haha jag kan inte äta det! Tror den heter bitter melon på engelska o.o... hur dem nu fick det till melon liksom x'D

2013-10-31 | 13:40:13
URL: http://www.youtube.com/user/xSandraNoSekaix



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: