喉が渇いています

Varm dag idag igen! Vaknade utav att det inte fick att andas. Så otroligt varmt! Var tvungen att sätta mig framför fläkten och doppa händerna i kallt vatten...
Men ah, idag blir det en lugn dag hemma i vårt totoro hus. Det är för varmt för att vistas ute idag. Så vi drar ut på kvällen ist. Tänkte testa på Japansk Karaoke! :D
Visar bilder för er senare när vi har kommit hem igen!
Kände för att visa er mina handleder hahaha
 
Åh en kul grej bara- nån som kan läsa min rubrik och vet vad den betyder? :D
Sacha

halsen är törstig? :P

Svar: haha nääästan xD
MissNosebleed

2013-10-12 | 18:07:43
DalleNalle

Du har väl labret? Vertical labret?
Skulle du kunna berätta om det i ett inlägg? Om de gjorde ont, läker snabbt, eller nåt sånt? Elleeer svara i en kommentar på min blogg:D

2013-10-12 | 19:32:40
URL: http://dallenalle.bloggagratis.se
Elin

Kan bara hiragana hittills, så kan bara läsa lite av det. cx

2013-10-12 | 23:53:01
URL: http://imamoaishiteiru.blogg.se
Nathalie

Är det dyrt i Japan när det kommer till shopping? :)

Svar: ungefär samma som sverige, lite billigare. Man kan dock hitta ställen där det är mycket billigare, men dom är inte så många. I shopping centrum är den ungefär som sveriges priser, lite billigare som sagt :)
MissNosebleed

2013-10-13 | 07:55:19
URL: http://loppanw.blogg.se
Amanda

Jag älskar verkligen Japan och skulle verkligen vilja studera samma som du! Vad kostar ansökan i svenska kronor? hur betalar du hyran? hur fungerar det hela? skulle du kunna skriva ett inlägg?

Svar: Ah ska skriva lite mer detaljerat om detta senare, när jag vet bättre vad allt kostar och så! ^^ Kramar!
MissNosebleed

2013-10-13 | 11:31:21
Amanda

Jag älskar verkligen Japan och skulle verkligen vilja studera samma som du! Vad kostar ansökan i svenska kronor? hur betalar du hyran? hur fungerar det hela? skulle du kunna skriva ett inlägg?

2013-10-13 | 11:31:22



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: