Första riktiga dan i skolan!

Idag var första riktiga dagen i skolan. Vi började 13:10 med att presentera oss, sen gick hon snabbt igenom Hiragana för att se om vi kunde det, och avslutade klassen med ett litet test på det.
Det roliga var att det är 4 andra svenskar i vår klass haha. Kommer inte lära oss japanska alls om vi ska prata svenska med vår klasskompisar ju... Men alla verkade jätte trevliga! Kommer trivas bra! Gäller bara att vara duktig och plugga, jag går tydligen i en "snabb" klass (högt tempo) så det gäller att vara driven!
Bild på två tjejer i deras skoluniform. Blir helt till mig när jag ser elever i skoluniformer, tycker det ser så vackert ut! Vill också ha... önskar vår skola hade skoluniformer :(
Emma

Vet ni om det att man måste ha ljud på kamera, mobil etc? Man får alltså inte ha på ljudlöst pga så mycket smygfotande som försegår där :s Väldigt vanligt att folk försöker fota under tjejers kjolar iaf

Svar: ahjo vet! Men man får för det mesta inte ha kamera elr mobil på de flesta ställen...
MissNosebleed

2013-10-07 | 20:42:30
Johanna

är så himla avundsjuk på dig alltsåå!!

2013-10-07 | 22:10:50
URL: http://overklighet.blogspot.com
Pontus <3

Köp en skoluniform och ha på dig den till skolan bara för att? 8D <33

Svar: hahaha om jag vågar xD <33
MissNosebleed

2013-10-08 | 00:50:07
Anonym

Heter en av de andra svenskarna Rebecca?

Svar: nej inte direkt, vadåra?
MissNosebleed

2013-10-08 | 08:45:16
meijabus

Jag tror att du ska kolla på dethär.. den är en tjej som lurat denna http://ask.fm/hitlerQT killen och sagt att hon heter Jessica men hon har använt bilder på dig. Dom hade blivit tillsammans och allting, läs en bit ner.. Vet inte om du redan visste det, men hon har tagit bort allting, ask, skype osv.

Svar: va fattar inte? Är det en tjej som använder sig utav mina bilder elr va? Och hade den personen tagit bort SINA sidor, ask, skype osv? För mina finns kvar :o
MissNosebleed

2013-10-08 | 09:02:19
Emma

Vill också ha skoluniform! Det är SÅ fint :(

Svar: visst är de? D:
MissNosebleed

2013-10-08 | 09:13:55
URL: http://emmanilsson.blogspot.se
meijabus

asså tjejen kallade sig för Jessica men använde dina bilder. Hon blev tillsammans med en kille som trodde det var du! Och nu har hon tagit bort ask, skype och facebook - alla dom var fejkade med dina bilder!

Svar: whaaaaat? va sjukt! D:
MissNosebleed

2013-10-08 | 16:16:18
meijabus

jag vet! Killen letar efter henne, det värsta va ju att hon va ju så sjukt lik dig..

Svar: jasså D: vet han om mig då? att hon tog mina bilder osv? :s
MissNosebleed

2013-10-08 | 19:33:25
Sam ★

Låter spännande! Skoluniform är fint, hoho

2013-10-09 | 20:13:15
URL: http://simsky.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: