Halloween parade 2013 in Tokyo-Kawasaki!

Här kommer det några bilder från gårdagens Halloween parad i Kawasaki!
Det var helt sjukt stort, och galet mycket folk! Jag var där med mina tjejer, Akseli, Daniel, Sandra, Maria och hennes kille, Terence och Hyeyeon! Det kom fram en massa japaner till oss hela tiden för att dom ville ha foton, kramar eller bara säga hej! Speciellt till Akseli för han var klädd som en väldigt känd karaktär från One Piece (vilket är en utav de största animerna som finns här).
Med andra ord, dagen var helt underbar! 
Två par tjejer som såg oss i publiken som blev helt galna! Detta var den typiska reaktionen vi fick igår haha
ATTACK ON TITAN!
 
Och avslutade dagen med en HotPot buffé i SakuraIchigo! Åh åt som tok!
Melinda ♥

Men åh va roligt, varför har vi ingen sån här i sverige för :o

2013-10-28 | 17:36:33
URL: http://fckingcrazy.blogg.se
nina

åh va roligt det ser ut, önskar att vi hade något liknande i sverige. Är det okej om jag sparar en av bilderna som du la ut i inlägget för inspiration till hur jag ska sminka mig på halloween? ヽ(*⌒∇⌒*)ノ

Svar: absolut! blir bara glad! :D
MissNosebleed

2013-10-28 | 19:38:16
Josefin

Hejhej! Har tänkt att ta tag i bloggen igen. Så nu är jag fullt igång och bloggar igen <3 btw fett coolt att du är i Japan! Du är ju lika kawaii som japanerna :3

Svar: åh vad roligt! :DAh det känns helt overkligt! aw haha tack så mycket söta du! :3
MissNosebleed

2013-10-28 | 23:34:19
URL: http://sayhello.bloggplatsen.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: