JORDBÄVNING!!!!!

Ligger i sängen just nu, höll precis på att somna då hela huset börja skaka helt brutalt mycket, tyckte vi tjejer iallafall! Den höll på i flera minuter och det lät massa! Väggarna skakade, sängen gungade, tvn vickade så vi nästan trodde att de skulle trilla och soffan flyttade på sig! Lite läskigt men hur coolt som helst ju! Vilken upplevelse!! Herregud, känner mig helt uppskakad! Kände för att skiva ut lite för er haha, tråkigt inlägg men hur ofta upplever vi svenskar jordbävningar liksom?
 
Random bild som jag tog för nån vecka sen. Det är en gata som vi går förbi varje morgon påväg till skolan. Så vackert. Undrar om jordbävningen som var nyss kommer att synas imorrn? Nä troligtvis inte, det är nog bara vi som uppfattade denna jordbävning som "stor" haha! xD
Amanda

Men nej vad läskigt! :o Fast måste vara lite häftigt att få vara med om det när det inte var farligt osv ^^

2013-10-25 | 22:09:08
URL: http://boardin.blogg.se
Melinda ♥

läste på aftonbladet att dom hade utfört tsunamivarning i fukushima pga jordbävning, läskigt ju :o

2013-10-26 | 01:04:10
URL: http://fckingcrazy.blogg.se
Emma

Oj vad coolt men samtidigt läskigt!!

2013-10-26 | 11:56:34
URL: http://emmanilsson.blogspot.se
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Är du inte rädd att det ska bli nå naturkatastrof? :o

Svar: nä inte direkt, när jag kände jordbävningen blev jag smått rädd men det är inget jag går sunt och tänker på så nä x)
MissNosebleed

2013-10-26 | 16:27:07
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Ninni

Hej, gillar din blogg och följer den dagligen men har lite frågor. :) Hoppas du kan svara på de och jag ber om ursäkt ifall du kanske redan gjort det, har inte följt din blogg så länge. Här är mina funderingar iallafall: Sparade du mycket själv innan du reste? Hur sparade du? Jobbade du mycket eller fick du stipendier? så undrar jag också hur det funkar med att ha ett distansförhållande? :)

Svar: Hej! vad glad jag blir att du gillar min blogg! Absolut, klart att du får!
Nej jag hann varken jobbade eller fick stipendier innan min resa hit, lyckades jobba lite och samla ihop till ungefär 30-35 tusen. Sen får jag bidrag och lån från csn här.
Distansförhållande är supersvårt. Hittills har det gått bra men saknaden är enorm. Det är supersvårt att inte bara vara ifrån varandra under sån lång tid men att också befinna sig på andra sidan jorden från han... Men vi pratar via skype varje dag så det funkar! ^^ Kramar
MissNosebleed

2013-10-26 | 16:29:10
Chibi (≧∇≦)/

omg vad läskigt! O__O

2013-10-26 | 18:35:31
URL: http://chibimw.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: