Kort om idag!

Testade en konstig grå- metalik redigering på dessa bilder, om ni undrar varför dom ser så skumma ut haha xD
Bytte outfit senare också, började regna så flätade ihop håret. Grått väder=gråa kläder?
 
Nä men idag har jag vart i skolan, gjorde provet på typ 4 min. Det var hur lätt som helst! Hade pluggat på en massa andra saker som inte ens nämdes på provet :s
Vi har tester/mini prov varje morgon i skolan för att se hur bra man kommer ihåg och hur snabbt man lär sig, och dom testerna var till och med svårare än provet vi hade idag!
Men men, skönt vare!
 
Sen efter skolan så drog vi hem till Amanda (en tjej i skolan som fyllde år idag) i hennes share house. Lagade smörgåstårta med alla svenskarna och Wen, super roligt! Ska visa bilder imorrn!
Klockan är halv två nu och jag har skola imorrn så måste verkligen lägga mig nu...
 
Imorrn blir det Harajuku med Sara och Amanda (kanske Akseli) för att kolla kostymer och smink till Halloween.
Får se om jag hittar nått spännande :D
Johanna

superfint verkligen :) <3

2013-10-24 | 19:21:22
URL: http://overklighet.blogspot.com
Daniella 🌙

och här går vi med dunjackor...

2013-10-24 | 19:50:52
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil

Supergullig outfit! Och jag gillar verkligen hur dom är redigerade, ser jättesnyggt ut! :D

Svar: åh tack så mycket! :D
MissNosebleed

2013-10-24 | 21:59:51
URL: http://sibba.blogg.se
cat

varifrån är den grå saken du har över? (: snälla säg att den är köpt i sverige hahah

Svar: grå saken som är över? du menar Totoro nyckelringen elr? för den är tyvärr inte köpt i sverige nej :(
MissNosebleed

2013-10-24 | 22:59:14
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Smörgåstårta<3 fett sugen på det nu....:c

Svar: bästa tårtan som finns ju! :D
MissNosebleed

2013-10-24 | 23:09:06
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
cat

va jag ser inte ens någon nyckelring? jag menade typ den kortärmade "koftan" eller vad det är .-.

Svar: åh förlåt! ah den är hur gammal som helst! tror den är fån H&M barnavdelning, om jag inte minns helt fel haha xD
MissNosebleed

2013-10-25 | 23:38:09



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: